/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
god aften danmark bruce
Fra : biksemad
Vist : 447 gange
95 point
Dato : 09-12-07 19:51

hej jeg har lige et spørgsmål hans pilgaard fra god aften danmark har lavet et interview med bruce springsteen,og da jeg er en rigtig stor fan af bruce kunne jeg godt tænke mig og have dette interview på en cd,det bliver lagt på god aften danmarks side senere i dag.men hvordan gør man det jeg ved ikke hvad format det kommer i.skal man have et specielt program eller hvad,eller hvad kan man gøre så man kan brænde det på en cd,og er det egentlig lovligt.

please help

mvh Jan

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 10-12-07 08:50

klippet ligger inde på sputnik,kan man tage det på en måde,kan man betale sig ud af det eller hvad,så man kan brænde det på en cd

Annuller spørgsmålet
Fra : biksemad

Dato : 16-12-07 11:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål