/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Installation af ITunes
Fra : anrobi
Vist : 485 gange
225 point
Dato : 09-12-07 19:25

Hvor finder jeg en komplet installations vejledning til ITunes på Dansk ? TRIN FOR TRIN
Anrobi

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 235 point
Dato : 09-12-07 20:19

Itunes installeres som alle andre programmer, du har vel installeret programmer før er du helt på bar bund, så skriv for at få en guide, hent Itune på dansk her: http://www.apple.com/dk/itunes/download/ er du opmærksom på, at hvis du bruge Itunes store (butikken) så er det aac filer du henter, dem er det ikke alle mp3 afspillere som kan håndtere, men hvis du har en Ipod er det ikke noget problem, du kan også bruge Itunes til at brænde musik cder + 1000 andre ting, bare spørg hvis du løber i problemer

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 20:23

Der er en her i PDF-format

http://lotte.abildgaard.de/itunes.pdf

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 20:24

Hvis ikke du vil have en masse e-mail fra Apple, så fjern markering i felterne og lad være at skrive e-post adresse, det er ikke nødvendig for at hente og bruge programmet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 20:33

Det er en rigtig god guide jangchr, med den i hånden kan man næsten ikke gøre noget forkert

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 20:35

Ja,jeg synes også at den er meget let-forstålig

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 09-12-07 21:23

Jeg har selv ITunes installeret , men ville installere det hos min veninde, men vi fik to tilbagemelding , E-mail adressen var forkert og dankort nr. var forkert.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 21:30

Citat
E-mail adressen var forkert og dankort nr. var forkert
ikke forstået, i skal hverken bruge e-mail adresse eller dankort for at hente og installere Itunes

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 21:35

Næ,heller ikke forstået,så vidt jeg ved så er den da gratis

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 09-12-07 21:45

Undskyld, det var selfølgelig først da vi ville købe musik, at der blev bedt om E-Mail og dankort nr.
og da så ikke noget af det blev accepteret, så opgav vi.
Hel fantastisk det fra jangchr, det er da til at forstå.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 21:49

Citat
Undskyld, det var selfølgelig først da vi ville købe musik

Købe??,hehe
Kig i din pm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 21:51

tisk tisk foregår der noget hemmelig

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 21:53

Citat
tisk tisk foregår der noget hemmelig

Du må da også gerne få en pm,hvis du vil

Godkendelse af svar
Fra : anrobi

Dato : 10-12-07 18:47

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-07 02:16

Selv tak, men jeg hjalp da ikke med at købe musikken, fik i det til at virke ?