/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvilket Strategi spil??
Fra : zith
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 09-12-07 16:26

Hej
Jeg står og vil spille et godt strategi spil men ved ikke rigtig hvad jeg skal gå igang med.

Det jeg gerne vil spille er noget i stil med Age of Empires 2 sådan hvor det foregår i middelalderen.

Men sys ikke rigtig AOE er lige det jeg har lyst til nu.
Nogen der har nogle gode forslag??

Glæder mig at hører hvad i siger...

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 09-12-07 16:30
Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-12-07 16:32

ja jeg tænkte også lidt på down of war men sys alligevel ikke det var helt det jeg gik efter... jeg ville gerne have noget med en masse mænd hvor man så bare kan frontline attack... hvis i forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 09-12-07 16:41

skal det være online med andre eller bar med pc?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-12-07 16:48

skal bare være mod computeren behøver ikke være online

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 09-12-07 17:02

har du prøvet Civilization IV ?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 09-12-07 17:11

Det er et spil jeg elsker, prøv den og se om det er noget for dig den hedder Codename: Panzers - Phase Two

http://www.gamespot.com/pc/strategy/codenamepanzersphasetwo/index.html

Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-12-07 17:16

CIV spillende gider jeg ikke rigtigt jeg vil gerne have hands on mine styrker.

Panzers spillet ligner meget noget fra company of heroes men er heller ikke rigtig det jeg leder efter.

Kommentar
Fra : polzki

Dato : 10-12-07 22:21

Du skulle klart kaste dig over det spil der hedder medieval II: total war. Det er et rigtigt sjovt spil. Der en en god campaign som er lidt en blanding age of empires og civ serierne. Det tager dog ikke så lang tid at sætte sig ind i som civ serien og det heller ikke så detaljeret som civ serien. Cirka halvdelen af campaignen er kæmpe kampe hvor du har fuld kontrol over din hær. Her kan du læse en anmeldelse af det http://pc.ign.com/articles/745/745219p1.html og se om det er noget for dig.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-12-07 13:57

jeg har prøvet det for noget tid siden men tror ikke jeg fik mig sat nok ind i det så tror jeg vil prøve igen også melde tilbage ;)

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-12-07 13:42

Andre der har nogle gode bud??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 14:52

Ja da - når du der til AOE er det da en oplagt mulighed at spille AOM (Age of Mythology) - det foregår på samme måde - så der er INGEN indlæring.....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-12-07 07:11

Ja det har jeg spillet og er skam også ganske sjovt men har spillet det for meget nu hehe så nu er det begyndt at blive lidt kedeligt.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 06-01-08 15:52

prøv Heros 3 4 eller 5 de er rigtig spændene og udfordrene

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-01-08 09:23

Naah heroes er ikke lige mig jeg sys det bliver alt for hurtig kedeligt og lige meget hvor meget vilde units jeg har så bliver jeg nakket alligevel hehe.

Og Medieval total war 2 var sjovt nok i starten men sys heller ikke rigtig det lige er sagen mere.

Vil helst have hvor man selv skal bygge sine bygninger og units og alt det.

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-08 16:55

Command and Conquer 3 Tiberium Wars er bare mega fedt .. Det skulle du tage og prøve ..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 21-01-08 07:58

DeZZa det har jeg prøvet og gennemført og JA! det er mega sejt... og spiller det stadigvæk hehe.

Og er lige præcis sådan noget jeg godt kunne tænke mig igen :D

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 21-01-08 08:01

Tak for svaret DeZZa.