/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad hed hamsteren?
Fra : HelleBirgitte
Vist : 2604 gange
100 point
Dato : 09-12-07 14:45

Vi sidder lige og taler om serien "Jul i den gamle trædemølle" med Flemming og Berit.Så var det jo lige, at vi ikke kan huske hvad hamsteren i serien hed. Det er SÅ irriterende! Hvem husker bedre?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-12-07 15:19

Kig her:

http://gitteismail.smartlog.dk/flemming-og-berit-post121820

- kan være I kommer i tanke om det...

God Jul

Kommentar
Fra : holmjuul

Dato : 09-12-07 16:31

vi mener den hedder bimmer

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-07 16:54

Hamster?

De havde et marsvin de hed Ditlev

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-12-07 17:27

Her kan du læse om alle afsnittene og overlæge Ditlev.

http://danskfilmogtv.dk/content.php?page=cmassub&value=10313

Hamster-/marsvin-navnet ???

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-07 18:11

jakjoe det er sgu da ikke overlægen der hedder Ditlev, men Glargaard lagde , ud over at have en rolle som overlæge, stemme til marsvinet Ditlev, usynlige nisser m.m.

Godkendelse af svar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-12-07 19:10

Tak for svaret dova.DITLEV var jo navnet på dyret - ikke hamster, som jeg huskede, men marsvin. Også tak til jakjoe for link http://danskfilmogtv.dk/content.php?page=cmassub&value=10323
desværre kan jeg jo kun belønne 1 svarer

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-12-07 21:55

Dova.....hvad ved bønder om agurkesalat.... ??

Jeg kender ikke julekalenderen....og der stod: Ditlev, overlæge ...... ja, det læste jeg som navn og stillingsbetegnelse.

mvh
jakjoe