/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BANANREPUBLIK
Fra : lasseemil
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 09-12-07 00:22

HVORFOR ER DER INGEN STATSLEDERE I EU DER TØR SIGE LIGEUD TIL KONG PUTIN, AT HAN UDGAVE AF "DEMOKRATI" HØRER HJEMME I EN AFRIKANSK BANANREPUBLIK BEFOLKET AF 99% ANALFABETER.

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-07 00:40

På grund af at EU`s demokrati går ud på at få alt gennemført UDEN AT SPØRGE BEFOLKNINGERNE.

Og bliver befolkningerne spurgt og de siger NEJ, så laves der lidt ubetydelige ændringer og folkeafstemninger i en evighed, indtil EU får deres JA.

Så i det henseende har EU ikke noget at sige Putin på.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 09-12-07 00:45

lasseemil
Det er fordi at Rusland og Putin er en supermagt godt nok i knæ ligenu
men ikke fandet.
De har lige sendt en hilsen med deres m.i.g. fly over vores
luftrum .
Så der er ikke nogen der tør sige noget..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-07 00:46

De frygter ham tror jeg
Mvh Suno og god jul

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-12-07 01:06

Det er ikke så meget et spørgsmål om at turde, men mere fordi EU har en begrundet mistanke om at alternativet til Putin er værre.
Lidt som med Musharraf i Pakistan.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 09-12-07 01:31

Selv om Rusland måske ikke gør det bedste for sig selv, giver de ikke EU nogle større problemer, så hvorfor klage?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-12-07 08:01

At Putin rasler med sablen er nærmere et udtryk for at han vil markere sig indenrigspolitisk.

Han er nok det bedste bud på en leder, men det er jo også umuligt at have fat i alle ender af det store land, medmindre de går tilbage til det gamle system med at mistænke alt og alle for at modarbejde.

Russerne har efter en grum historie en naturlig mistro til ledere som nok ikke forsvinder de næste mange generationer.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 09-12-07 09:05

Nogle forskere mener endda at Rusland vil være det bedste land at leve i - i nær fremtid...

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 09-12-07 14:59

Du har ret WinXPeter. EU er jo ikke mere demokratisk end Rusland.

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 09-12-07 15:01

Det kunne vel også være frygt for at miste naturgasforsyninger fra Rusland.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-12-07 15:17

Han har vel stadig nogle røde høge som rådgivere ?
Den generation der blev flasket op med kommunisme i 70`-85`er jo stadig unge.....og troende.

Godkendelse af svar
Fra : lasseemil

Dato : 07-01-08 03:27

Tak for svaret WinXPeter.