/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Play station - trådløse mics?
Fra : maler-fidusen
Vist : 1071 gange
50 point
Dato : 08-12-07 20:59

kan man købe trådløse mics til PS3? eller PS2? (har begge dele) til singstar og sing it.
Vores unger (især den mindste på 2½) river jo bare løs i mics'ne når de synger så de er ved at hive det hele ned..... så tænkte jeg om man kunne få det til ps endnu? kan intet finde på nettet?? det ville jo være nemmere med trådløs ligesom til controllerne...

hmm så kunne ligeså godt forsøge at spørge herinde.... og dele lidt point ud

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 08-12-07 22:40

tror det ikke da bluetooth(som ps3 bruger) ikke er særlig egnet til at sende lyd som stream så hvis det skulle virke skal du måske ha fat i noget mere prof udstyr som måske virker men kan ikke hjælpe mere

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-12-07 17:50

Jo du kan bare købe en Plug & Play trådløs mus, det står på de fleste om de understøtter plug & play

men næsten alle usb muse understøtter det..

også sæt den trådløse usb adapter i usb-stikket på ps2'en

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-12-07 17:51

ligesom ved pc, når jeg skal bruge trådløs mus til ps2 tager jeg bare den trådløse fra pc'en og sætter i ps2'en

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 31-12-07 01:56

? det er da en microfon du spurgte om ik ?

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 01-01-08 17:25

jo trådløse mikrofoner helst til PS3 - jeg har spurgt mig lidt omkring og alle siger at de først kommer til DK ved juletid 2008. Men jeg mener at de har den i UK allerede???

Det er ikke nemt med ungerne og de ledninger - de flår jo PS'en ned hele tiden :=)

Annuller spørgsmålet
Fra : maler-fidusen

Dato : 19-01-08 21:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, sprugte om nogle vidste hvornår de kom --- og det har jeg så fundet frem til er dec.2008 ... derfor annullerer jeg dette spørgsmål