/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ekstern harddisk
Fra : abbn
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 08-12-07 18:38

Hej
Når jeg starter min ekstern harddisk, går min pc næsten helt i stå, den læser og læser og så finder den den ene del af harddiske, ( den er opdelt i to dele ) og den finder den sidste del, og jeg kan ikke se den første del.
Det er nfts filsystem WIn XP Home
Hvad kan der gøres

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-07 18:55

Så starter "gættekonkurrencen"

Så kom lige med ALLE de oplysninger der mangler....

Er det en USB-disk
Hvordan tilslutter du den
Her du USB 2.0
osv. osv...

Så slipper "vi" for at gætte

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-07 19:02

Så så refi! - Julegaverne bliver ikke afsløret før juleaften!

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 08-12-07 19:09

Er det en USB-disk og USB 2.0

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 08-12-07 19:09

Det er en USB-disk og USB 2.0

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-12-07 19:13

Prøv med søg og en fil i den partition du ikke kan se.
Noget lignende sker med min eksterne hd. Comp. læser
HD et stykke tid ca 30 GB af 200. En sjælden gang sker der ikke
noget, dvs comp. ser ikke den eksterne. Der bruger jeg - søg
G:/ billedfiler på den måde åbner forbindelsen.
Bruger USB stik tilsluttet hele tiden, tænder ekstern med afbryder.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 08-12-07 19:18

Jeg annulerer altid, når den læser - og så finder jeg det jeg skal bruge i stifinder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-07 19:25

Tja - det var "kun" det ene du svarede på....

Så hopper af igen...

Lader andre om gætterierne....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-12-07 19:34

Tilslut først den eksterne harddisk efter computeren er åbnet - det kunne måske være en idé. Hos mig bliver den så hurtigere indlæst.

Clou

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-12-07 20:43

Er den nye eksterne partitioneret med dit nuværende styresystem ?
Ellers kan der godt være en konflikt.
Er det en primær partition med en underpartition eller hvad ?

Annuller spørgsmålet
Fra : abbn

Dato : 09-12-07 09:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål