/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Windows XP Hotfix
Fra : sjubbi
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 12-02-03 12:41

I programmet "Tilføj eller fjern programmer" ligger der ret mange såkaldte Windows XP Hotfix, de fleste i størrelsen 20,18 MB - hvad vil der ske med min PC hvis jeg fjerner disse elementer. Hvor kommer de overhovedet fra. Kan jeg gøre noget i fremtiden for at undgå disse.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-03 13:01

det er de fix du har fået fra windows opdate,men du kunne jo prøve,
men ellers er der andre muligheder for at frigøre plads

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 110 point
Dato : 12-02-03 13:03

tryk på windows tast(mellem alt og ctrl)+pause/brake(over page up)
vælg her aytomatisk opdate.og slå den fra,ved at fjerne flue binnet fra HOLD COMPUTEREN OPDATERET
eller kontrol panel-system.fanen automatis opdate

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 12-02-03 13:23

Hus og have ??

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-03 13:56

I hus og haven er der altid behov for at spare på pladsen,så her er der 3 muligheder for det i xp:
først åbn denne computer(windows tast+e)
1.åbn et drev,marker en eller flere mapper-tryk alt+enter,vælg avanceret-vælg komprimer for at spare plads

2.fin den mappe der ligger øvers til højre og hedder DUKUMENTER,marker den og tryk på alt+enter,vælg flyt -og flyt den til et andet drev.(gælder kun hvis du har flere drev)

3.slet alt det der er midlertidig-download det her program til det:
http://www.tucows.com/system/preview/288653.html

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-03 14:07

ps til pk 1 du kan osse gøre det med et helt drev marker,alt+enter og lige under diskoprydning,komprimer,dog kan det kun bruges på ntfs drev,du kan konvetere et drev der er fat(32) til ntfs,skriv i et (start-)kør vindue:
cmd og derefter trykke på ENTER. Skriv help convert i kommandovinduet, og tryk derefter på ENTER.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-02-03 14:17

HVAD har dette med HUS OG HAVE at gøre.

Stil dog de spgsm, i de rette grupper!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se venligst:

http://www.kandu.dk/dk/tip/3046

mvh
bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-02-03 18:44

Er der ikke for meget jord til, at man kan lave en hotfix ?

Godkendelse af svar
Fra : sjubbi

Dato : 13-02-03 01:30

Tak for svaret xou.