/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Brætspil - Avalon Hill
Fra : Lion36
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 08-12-07 16:58

Jeg er på jagt efter to Avanlon Hill strategi brætspil (dem med hexagoner).
Det drejer sig om 'The Russian Campaign' og 'Fortress Europe'.

Jeg har forgæves forsøgt at købe dem via nettet.

Er der nogen der har en idé om, om det kan lade sig gøre at købe dem herhjemme ?, eller har et tip til et site hvorfra man kan bestille det ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-12-07 17:03
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-12-07 17:04
Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 08-12-07 18:25

Tak for svar, problemet er dog; Disse spil er fra henholdsvis 1976 og 1980, hvilket gør at de er svære at opdrive.

JomfruAne> Jeg er ude efter 1st edition (hvilket jeg desværre har været en klovn til ikke at oplyse *S*), dem der tilbydes er desværre andre editions.

Olesen-50> Så vidt jeg kan se sælger Avalon Hill ikke mere den slags spil.

Jeg mener dog at der ligger en butik i Kbh. som sælger den slags spil (ikke Fantask), men kan ikke huske hvilken.

Annuller spørgsmålet
Fra : Lion36

Dato : 18-12-07 19:20

Jeg har fundet de forskellige elementer som kort, brikker osv. på nettet og har derfor lavet spillet selv på den måde og sparet 40 pund.