/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Absolute poker
Fra : jangchr
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 08-12-07 16:16

Er der nogen der kender til Absolute poker? og hvis der er,så kommer spørgsmålet her
Jeg spillede en freeroll-turnering hvor man kunne vinde lidt penge og kvalificere sig til søndagen`s $1000 ap challanger turnering,det fem bedste kvalificerer sig og jeg blev nummer 4,men bliver man så automatisk registret til om søndagen eller skal man selv gøre det selv??,fordi jeg kan sgu ikke finde det sted imellem alle de tuneringer der er og er det nok at bare logge ind om søndagen og når det begynde,bliver man så automatisk ført til bordet??

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 08-12-07 16:31

Ja den registere dig automatisk, men det er vigtigt du er logget ind inden turneringen starter.

Når du vinder en billet/sæde i en arrangeret turnering registrere de dig altid, men vinder du en Billet/sæde til en turnering, f.eks hvor du skal vinde 4. 1pladser skal du selv gøre det. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-12-07 16:36

Jeg håber at du har ret,men på feks pokerstars,er der nogle freeroll turneringer hvor hvis du kvalificerer dig,så skal du selv registreter dig manuelt,men det står der,kender du da noget til Absolutepoker?

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 110 point
Dato : 08-12-07 16:41

Jeg har prøvet deres freeroll flere gange og en gang vundet en billet til en videre turn. Der reg. den mig automatisk.
Jeg spiller selv på PokerStars men aldrig vundet billetter, kun penge.
Ellers bruger jeg UvsPoker og Bettson/Bet24

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 08-12-07 16:44

Jeg kan sende dig et link, hvor du kan få 30% rakeback tilbage inde på Bettson. Men det betinger dig at der sættes penge ind.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 08-12-07 16:45

Tak for svaret Laika_pigen.

Ok,så får du point,Men HVIS den ikke gør

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-12-07 16:47

Citat
Jeg kan sende dig et link, hvor du kan få 30% rakeback tilbage inde på Bettson. Men det betinger dig at der sættes penge ind.

Det behøver di kke,jeg har 5 steder hvor jeg spiller og har ca $2600 tilsammen de forskeliger steder,så jeg tror ikke at jeg skal havde flere steder at spille,det er sgu ikke til at hitte rundt i

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 08-12-07 16:49

Kender det, haha Har selv kun sat penge ind på UvsPoker og Bettson/Bet24 men spiller freerolls på flere sits.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-12-07 17:00

Har du prøvet http://www.carlospoker.com/,den er ellers meget sjov og der er også god grafik og stemmer på,men for satan hvor er de ringe dem der spiller beginner-free-roll

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 08-12-07 17:20

Den har jeg aldrig prøvet men kunne da slå et smut forbi. Det kan ihvertfald ikke skade. Tak