/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mangler du hjælp til PC
Fra : svendgiversen
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 08-12-07 14:13

Har andre også fået et privat mail i kandu med denne ordlyd?
Eller er det måske fordi jeg for nyligt har spurgt ubehjælpsomt om hvordan man gør??

Jeg ønsker ikke at hænge nogen ud, men er det ikke lidt for kommersielt?
Vel ikke tanken med kandu...

Er det tilladt??
Hvis nogen har brug for en sådan support, videregiver jeg gerne kontakt muligheden...
Med passende mellem handler provision naturligvis, Svend

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 08-12-07 14:16

http://kandu.dk/tiphist.aspx?tid=17064

det er spam - igen igen igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-12-07 14:17

Har også fået en,gav ham en og lukkede spørgsmålet,IDIOT.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-07 14:18

Øv jeg har slet ikke fået et sådan tilbud så skulle jeg nemmerlig personlig sørge for at give vedkommende tørt på og du får ikke provision for at videre sende hjælpen om det er tilladt ? Det ville jeg lade Kandu svare på

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-12-07 14:20

Nogle er sq stolte a´, at kunne vise de kan "knække" alt muligt.

Skal vi gå sammen om et Knækbrød med Fuldkode?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-12-07 14:24

Synes langtfra det er okay.
Vil man have hjælp, så kan man spørge.

Citat
Hvis nogen har brug for en sådan support, videregiver jeg gerne kontakt muligheden...
Med passende mellem handler provision naturligvis, Svend

Den brød jeg mig nu heller ikke om..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-12-07 14:27

Hmm, kunne man forestille sig, at man fik returneret en mail med et malwarelink i. De er altså rigtigt luskede

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-12-07 14:30

SÅ kommer du på arbejde, STL_S....igen, igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-07 14:33

det må f***** være kandu´s opgave at gøre noget ved spammere

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-07 14:35

Og Jimmy, prøv lige at se o.v.n.'s må grinende gule mænd...

Det med mellem handler provision var naturligvis en spøg, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-07 19:57

>o.v.n.'s må grinende gule mænd...

Sorry for the missing, deleted "s", Jimmy,

jeg lader lige "oscar vilhelm nielsen" s små gule fakler lyse som "warnings" weekenden over...
selv om vor danske "mirit" færdigheds forkæmper allerede har advaret derimod i et kandu tip.

Sikker er sikker, livrem, seler og skjorten syet fast til bukserne; wa/weist on/of trousers, Svend

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-07 22:20

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-07 01:18

velbekomme