/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Signatur outlook
Fra : Footprint
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 08-12-07 14:03

Hej

Så har jeg brug for lidt hjælp igen, igen

Jeg er ved at oprette e-mail signatur, men er løbet lidt ind i nogle problemer. Signaturen er lavet under avanceret redigering under rediger signatur. Word startede og jeg har lavet en rigtig lækker signatur, med copy and paste af hele signaturens indhold fra et andet program, og det ser fint ud.

Når jeg så starter en ny mail, ser det stadig godt ud men her stopper det godt også…
Når modtager får mailen er signaturen blevet til et vedhæftet billede i en utrolig ringe opløsning, man kan næsten ikke se hvad der står mere..

Så her er spørgsmålene:
1.   kan man undgå at signaturen optræder som et vedhæftet billede, jeg har ikke mulighed for at ligge signaturen på en ekstern server!!
2.   hvad kan man gøre for at forbedre opløsningen så man kan se hvad der står…

For god ordens skyld snakker vi Outlook 2003

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 08-12-07 14:30

Hejsa
Hvis modtageren også har Outlook, vil du nok ikke opleve at modtageren får problemer med at modtage din fine signatur.
Hvis modtageren benytter alle andre mailprogrammer - herunder også online/webmail - så skal du holde dig til at bruge tekst i din signatur.

Hvis du vil benytte noget grafisk flot i din signatur, skal du designe den i et billedbehandlingsprogram og ikke i Word. (jeg ved godt den avancerede signaturredigering foregår automatisk i Word eller et andet program, som man har valgt som standard til bearbejdelse af HTML filer...)

/Peter