/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
unreal turnement 3
Fra : tronddk
Vist : 837 gange
40 point
Dato : 08-12-07 13:53

jeg har lige fået fat i unreal turnement 3 og når jeg prøver at spille online kan jeg se alle serverne men når jeg prøver at komme ind i dem siger den connection fail nogle der ved hvordan jeg kan få den til at connection til en server??? og ja jeg er administartor

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 08-12-07 18:06

det kan være din firewall der blokerer, prøv at afslutte den inden du starter spillet

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 08-12-07 18:33

har prøvet det men det fik den ikke til at virke kan det være fordi jeg bruger vista ?

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 08-12-07 19:01

det kan det godt, prøv at køre spillet i kompabilitetstilstand.

højreklik på ikonet til spillet.

gå ind under fanebladet kompabilitet.

afkryds boksen "Kør dette program i kompabilitetstilstand for:" og vælg windows xp.

prøv også og downloade den nyeste patch.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 09-12-07 11:57

har prøvet det med at skifte til win xp nu og det virker heller ikke hva for patch er der da udkommen da kan ikke finde andet en en beta version er der kommet en rigtig version da ?? eller skal man også updater men betaer ??

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 09-12-07 13:41

http://www.fileplanet.com/116278/110000/fileinfo/Unreal-Tournament-2003-v2225-Patch prøv at downloade denne patch, og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 09-12-07 18:48

det er ikke 2003 version det er den bare hedder unreal tournament 3 http://www.extremetech.com/article2/0,1558,2224659,00.asp

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 09-12-07 21:33

det kan være at du sidder bag en router som blokerer forbindelsen, det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke rigtigt kender noget til det.

det er i øvrigt en patch på vej til UT3, og den burde (hvis man skal tro udviklerne) komme om ikke så længe

Annuller spørgsmålet
Fra : tronddk

Dato : 30-12-07 13:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål