/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
er dette ok?
Fra : jomfruane
Vist : 582 gange
500 point
Dato : 07-12-07 23:30

Jeg har nu valgt at skifte til en hjemmeside med mit eget navn, er ellers meget tilfreds med bricksite.
Mit spørgsmål er om det jeg har fundet er i orden. Jeg snuppede den billigste mulige 6 kr mdl for 1,2Gb
opsætning 79kr
domæne 30,50 og opsætning 50
Alt sammen 251kr inklusiv moms.

Får jeg noget godt for pengene? jeg orker simpelthen ikke sætte mig ind i alt og vil blive meget glad hvis nogen vil fortælle om jeg fx kan opsætte min side i NVU eller om jeg er helt afsporet i mit valg.

Pft

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 07-12-07 23:31

pardonne - en lille detalje
www.go-fast.dk

Kommentar
Fra : nicklaslar

Dato : 08-12-07 14:08

det lyder rimeligt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-12-07 16:16

Der er noget, som jeg ikke forstår:

Når jeg er inde for at se på tlbuddet, så er teksten i venstre vindue i et sådant format, at jeg ikke kan læse indholdet. Er det ikke en smule "ikke-prof"...?

Men jeg kan også læse, at der er online-support hele tiden - også i week-enden. Jeg ved ikke, hvad du mener med NVU, men det må supporten vel kunne svare på!

Prismæssigt er det OK, men jeg ville nok ikke forvente for meget. Ligesom med Bricksite (som jeg også har ).

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-12-07 16:56

Nej det er virkelig uproffessionelt, men jeg har faktisk kommunikeret med dem i dag og de retter fejlen.
Bricksite er jo med skabelon, hvilket dette ikke er og denneher har jeg en erhvervsegnet adresse på - så det er jo et helt andet produkt.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-12-07 18:45

Okay...

Men hvad er NVU...?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-12-07 22:30

et program til at lave websider i

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 21-12-07 08:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål