/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skype telefon
Fra : keno
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 07-12-07 15:13

Hejsa
Jeg har det ip telefon,men jeg kan ikke snakke i mit headset ? Jeg kan godt høre hvad folk siger
Hvergang jeg prøver at ringe til et nummer som man kan teste sin telefon på så kommer denne tekst

"indgangsniveauet er for lavt"

Hvad er lige problemet

Jeg har windoes vista.
Håber nogen som kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : jabalya

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-07 15:35

Høje mus på hovedtelefon ned i høje ved uret, åben afspilningsenhed, klik på hovedtelefon,
så åbne nyt vinde, det hedde egenskaber for hovedtelefon , klik på niveauer.
Og sæt niveauet op. og så klik ok

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-12-07 15:58

Det er jo ikke høretelefonen det er galt med . Det er mikrofonen.

Find instillingen til dit lydkkort og slå mikrofionindgangen til. På nogle lydkort kan det der også være mulighed for at indstille til ekstra forstærkning.

Er du i øvrigt sikker på at du har sat mikrofonen i lydkortets mikrofonindgang ?

Hvis du ikke kan finde mrikrofonindstillingen , så skriv igen.

Godkendelse af svar
Fra : keno

Dato : 07-12-07 17:19

Tak for svaret jabalya.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 07-12-07 21:10

Har det hjulpet?