/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spam mail
Fra : ultra2
Vist : 557 gange
50 point
Dato : 06-12-07 21:57

hvis jeg går op på stofa mine sider og kigger er der 2 mail
men når jeg henter ned normalt kommer der mange spam med hvor ligger de henne
for de er ikke på stofa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:59

Jeg bruger cactus (spamprogram), og min spam ryger direkte dertil, så hvis du har et spamprogram, så kik om det ikke også er tilfældet for dig

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 06-12-07 22:01

Jeg bruger har også cactus men får dem ned adligevel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 22:07

Har du haft det længe

Lige da jeg fik det, skulle jeg dresserer cactus, programmet vidste jo ikke fra starten af, hvad der var spam og havd der var rigtigt

Jeg højreklikker på "C" og trykker på - training arena - og ud for spammen trykker jeg på spam i toppen af siden, og efter nogle gange, ryger spam direkte derover og ikke i min mailboks

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 06-12-07 22:10

det gør min også men den tæller stadig mb så jeg troede at de bare blev hentet og slettet
der efter

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 06-12-07 22:15

hos mig sletter cactus først mailen, når jeg har tjekket om noget er "gået forkert i byen", der har jeg så sat flueben oppe i venstre hjørne, så alt hvad der er i cactus slettes når jeg lukker programmet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-07 22:16

Citat
jeg troede at de bare blev hentet og slettet
der efter
.. hvis der er tale om cactus så kan det udemærket lade sig gøre i regel opsætningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-07 22:16

ps.. har stofa ikke et centralt spamfilter som de fleste udbydere ???

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 06-12-07 22:17

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 22:17

Jeg vælger lige at få lov at tjekke inden der bliver slettet noget, idag f.eks var der lige røget en tilmelding til julefrokosten i cactus, jeg tror nu nok de var blevet skuffede hvis de ikke kom med pga en cactus