/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme på nettet?
Fra : mort1760
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 06-12-07 21:16

Her i går skulle jeg flytte min bærbare, men problemet opstod da jeg skulle tænde den igen. så ville den ikke gå på nettet, og den står fint nok og siger at der er forbindelse, både på trødløs og med kabel i. jeg har prøvet stort set alt, men intet hjælper... det skal lige siges at vi har andre computere i min husstand, både på kabel og trådløs, og de kan sagtens komme på nettet... nogen der har en idé om hvad der kan være galt med min com?

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:22

Se dine kabler efter = løse forbindelser
HIV alle stik UD og genstart og sæt dem i igen
et efter et, og genstart efter hvert stik.

ELLERS søg efter NY HARDWARE, i kontrolpanel
Det kunne være dine drivere var RØGET til ???

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 06-12-07 21:26

jeg har tjekket alle driverne, genstartet og tjekket kablerne men de fejler ikke noget, men den siger jo osse at den har forbindelse til netværket, den kan bare ike oprette forbindelse til nettet... jeg har osse prøvet at pinge, og der giver den et 100% loss...

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 06-12-07 22:05

Er det ikke din intivirus eller firewall lukker for Explorer? det må være dem

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 22:11

Citat
der giver den et 100% loss...

Går du fra det betyder O UD/ IND

Er ikke så god til disse ja / nej spørgsmål...

Prøv kontrolpanel/ netværksforbin/ SLET + genopret NY, eller reparer.
så skulle der gerne være HUL
Ellers afinstaller dit netkort, og genstart / = søg efter ny hardware.

Ellers TROR JEG, du har fejl på dit netkort.
Så er det en tur på nettet, efter det billigste.

Kan / du så prøv at tage kortet ud af maskinen og rens
kontakter/ PINS med sprit.

ELLERS__bare ØV = NYT KORT

Alt andet er ikke penge/ besværet værd

Der skal IKKE meget støv + skidt til, før det ryger.
Bare lidt overspænding på dit NET kan være nok

Men prøv at rense pins/ kontakter

Og mens du er der-inde rengør/ rens alt andet.

Kun et RÅD, du skal vente på andre´s mening.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 22:13

Tror det ? har NOGET med en ROUTER at gøre

SMID en PM til e.c
Han kender lidt til DET.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-07 23:54

Prøv at oprette en ny forbindelse til internettet:
Start > indstillinger > netværksforbindelser >
Opret ny forbindelse > næste > næste > marker manuelt > næste >
marker "opret forbindelse...............altid er tilgængelig ....... LAN-forbindelse
>næste > udfør
Den bliver nok forvirret hvis du både har kabel og vireless samtidig.

Ps. WOW kan måske ikke spilles over wireless.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:39

G O

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:40

ITS DEAD..........SS

Annuller spørgsmålet
Fra : mort1760

Dato : 29-12-07 00:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har fået den på nettet nu, men den kom selv på... tak for hjælpen alle :D