/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hvordan forbinder jeg mine pc
Fra : enligmorherlev
Vist : 568 gange
300 point
Dato : 06-12-07 21:03

MIn søn er blevet total bidt af pc spillet warcraft og da vi har 2 ( ja faktisk 3 pc'er) hjemme (dog kun de to vi pt. bruger.

Hvordan gør jeg så de kan spille imod hinanden.

Pt kan begge komme på nettet samtidig ( der er blevet sat en underlig box op der står 10/100 fast ethernet switch på - MEN vi kan stadig ikke spille imod hinanden.

Ja jeg har husket at købe et spil til hver af pc'erne så de har hver deres installationskoder.

Er total ikke ferm til edb - hilfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meget gerne med udførlig brugsanvisning tak.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-12-07 21:41

Run the Internet Connection Wizard:

- Click on Start-Settings-Control Panel.
- Open Internet Options.
- Select the Connection tab.
- Click on the Setup button.
- This runs the ICW, which will ask you a few questions. Use these answers:

- I want to set my internet connection manually.
I connect through a local area network.
- Under “Local Area Network” Configuration, make sure all boxes are unchecked.
- Choose “No” when asked if you want to set up an internet mail account.
- Uncheck the “Connect to the Internet immediately” box.
- Then click Finish. Do this for each system on your LAN.

Next, manually add an internal IP address for each system on your LAN:

- Click on Start-Settings-Control Panel.
- Open Network.
- Select the “TCP/IP” Protocol for your network interface card. Click the Properties button.
- Select the IP Address tab.
- Select “Specify an IP address”.
- Enter 255.255.255.0 for the subnet mask.
- Enter 192.168.0.x for the IP address, where ‘x' is a numerical digit (use ‘1' for the first computer, ‘2' for the next, etc).
- Click the OK button.
- Click the next OK button.
- Reboot each system, then try the open TCP/IP game.

Normalt vil den første startede inde i spillets opsætning, måske er det en indstilling der hedder LAN, her skal han være vært(Host), derefter skal den anden gå samme sted hen på sin computer og være Client
Men værten skal først vælge spillet og sværhedsgraden
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:51

Hbis der ikke er for LANGT til Herlev_ så smid en PM til e.c
Han har et par LIG/ kister i samme stik ___
http://www.kandu.dk/Spg113578.aspx
Henviser KUN

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:52

Jeg vil sqi have % også

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:57

BTW__
Citat
Hvordan gør jeg så de kan spille imod hinanden.

http://www.sav.nu/index.php?module=ContentExpress&file=index&func=display&ceid=30&meid=34
Min NYE rust-bunke; eller s GOD motor
Kina_crom _= lol

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:59

Ville bare LIGE_ o.s.v
Takker for sidst =? Scooter