/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Intet program vil køre :(
Fra : Dr.Disco
Vist : 685 gange
498 point
Dato : 06-12-07 20:45

Hey skarpe hjerner

Efter windows update vil min computer(XPpro) ikke køre de installerede programmer.

Den starter op som normalt og desktopen kommer frem.
Når så jeg vil køre IE så melder den;
Citat
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplorer.exe is not at valid Win32 application

Dette gælder alle programmer og servicer!?!
Under windows update husker jeg noget med win64 - som jeg måske ikke slå fra.

Jeg har installations CD som har service pack 2 - den på engelsk.

Håber der er nogen som har svar på dette problem.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 20:58

RÅ æg - eller kommer den DIREKTE fra brugsen

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:04

SORRY__ men den LYDER SGU rodet__
Citat
Under windows update husker jeg noget med win64

Er din ORIGINALE en 64 bits, ELLER er du bare kommet til at opdatere I 64 bit

Du kan ikke opdatere en 32 bits med noget der hedder 64
Tror det er en OM´mer, eller bare gendan systemet.

BTQ har en DK sprogpakke til din udgave, så du ''kunne''
opdatere PÅ REN DK, og ikke UK.
PM / og det er din

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:05

BTQ = BTW

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:06

Citat
Jeg har installations CD som har service pack 2 - den på engelsk.

DK tak__

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 06-12-07 21:08

Citat
Du kan ikke opdatere en 32 bits med noget der hedder 64
Tror det er en OM´mer, eller bare gendan systemet.

Det ville jeg helder ikke mene.

En om'mer eller gendan - lige nu kan jeg intet gøre på compen - hvordan gendanner jeg systemet?

Accepteret svar
Fra : kandu-se

Modtaget 508 point
Dato : 06-12-07 21:11

NY install, eller bare kør din CD, til den kommer tl REPARER
men tvivler på det ville virke.
Har du DATA, så lav en ny install OVEN på den gamle
ELLERS FORMATER SKIDTET,det bliver bare værre af rode med det

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:12

MS er vist blevet HÅRD på det sidste, der er RIGTIG mange der
er røget på opdateringer + ikke kan bruge skidtet bagefter

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 21:25

Citat
lige nu kan jeg intet gøre på compen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-12-07 21:35

Start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse

Kan du ikke det, så:
Du kommer til Avanceret startmenu ved at taste F8 under opstart, og her vælges sidst kendte fungerende konfiguration

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 22:15

Øhhhhhhh
Citat
lige nu kan jeg intet gøre på compen

Så den er sikkert UDELUKKET, når der ikke kan køres EXE -filer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-07 22:29

Noget kan du gøre på din pc ;-(

Når den er lukket kan du forsøge at åbne og hurtigt sætte din cd i og køre recovery forfra - derefter ind og hente opdateringerne fra ms igen. KAN være din engelske sp2 driller men så hent den for en sikkerheds skyld på dansk fra windows update - godt nok tager det tid - men hellere det end at blive ved med at skyde i blinde

ps.. er din oem version af xp tilknyttet den pc du bruger helt fra starten ???

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:05

Citat
KAN være din engelske sp2 driller men så hent den for en sikkerheds skyld på dansk fra windows update - godt nok tager det tid

Den kan Bill Gates ikke slev forklare'

Men har du en Øhhh __igen OK udgave,
kan du ikke installere en DK.

XP PRO / CORP skal FØRST laves til DK
og DEREFTER kan du hente alle de opdateringer du vil have ///
PÅ DANSK ikke omvendt, troed du viste/ vidste det MIR_ UPS
Husk at blakke mig osse_________Ill bi buck = Rogers
Eccept Media Player 11 + IE 7 , så skal den have en reg- KODE
i REGBASEN har lagt den UD herinde, søg på ? kan IKKE huske min møjkats navn.
Men søg dag__

MIRITDK ___ har du afprøvet det/ HELE
Snart 2 år siden.

Men skide 45%
Og alle tror man er levdende ENDNU

H_ADET

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:10

Men BORTSET fra det DER kører sikkert en NY install

Øv det er træls____

Alle de koder man ikke kan ???? huske

Håber det lykkes
DoS men kan du ikke komme IND_ = NY / på den.

Men ALT kan lade sig gøre_ se TIPS.

Hvem fodrer en disk med en KAT = omvendt??

BTW har IKKE TLF mere__blev for DYR

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 00:11

Skide godt NAVN de har valgt
alle /alla
søger på
Citat
Kan du
ikke det, så:
Du kommer til Avanceret startmenu ved at taste F8 under opstart, og her vælges sidst kendte fungerende konfiguration

Nat

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 07-12-07 06:33

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 07-12-07 11:21

Åbn en kommandopromt
(hold Windows tasten nede og tryk på R tasten. Skriv nu "cmd" og klik på ok...)

Skriv "sfc /scannow"

Hold din Windows XP installations cd klar.

SFC (system file checker) undersøger nu dine systemfiler og reparerer din installation.

Det kan godt tage rigtigt lang tid = mange timer, alt efter hvor stærk din pc er.

Genstart og se om skidtet virker.
/Peter

Godkendelse af svar
Fra : Dr.Disco

Dato : 10-01-08 10:32

Tak for svaret kandu-se.

Det var en formatering det endte med