/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JuleFrokostTest123
Fra : svendgiversen
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 06-12-07 19:52

Fik lige en test fra min kones nevø, også Øst Dansker...
Så hvis nogen derovre, hinsidan, kender den: Sorry Hold lav profil...
"
Nu nærmer alle julefrokosterne sig.

TING, DER ER SVÆRE AT SIGE, NÅR MAN ER FULD:

1: Innovativ
2: Præmenstruel
3: Polyfyla
4: Mississippi
"
Ikke særlig svært vel, Svend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 20:00

Bowling går bedre og bedre for hver jägermeister der glider ned.
En erfaring jeg har fra Hannover.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 20:09

>jägermeister, for tøsedrenge, Lars Teil...

før Hannover ligger en hedeby, husker ikke lige navnet, ikke Heide.
Der får man RatchePutch, sådan noget lignende...

og så ser det sådant ud:
"
TING, DER ER MEGEET SVÆRE AT SIGE, NÅR MAN ER FULD:

1: Specifikation
2: British Constitution
3: Passive-agressive disorder
4: Transubstantiate
"
Stadig ikke så svært igen, måse er jeg ikke fuld nok??
Svend

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-12-07 20:09

Ting der er svære at sige når man er fuld:
1: Innovativ
2:Præmenstruel
3:Polyfyla
4:Mississippi

Ting der er MEGET svære at sige når man er fuld:
1:Specifikation
2:British Constitution
3: Passive agressive disorder
4:Transubstantiate

Ting der er absolut umulige at sige når man er fuld:
1:Nej tak, jeg vil ikke i seng med dig
2:Ikke mere sprut til mig
3:Desværre, du er ikke lige min type

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-12-07 20:22

Svært at sige selv når man ikke er fuld :
Distribution
encyklopædi
palæoantropologi

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 20:33

Hvad sagde jeg Laika...hvis du kender den: Hold Lav Profil:

En gang, dengang i Østrig, fik vi også JägerThe , og så tabte min gode ven Jørgen piben...
Og ingen af os kunne sige:
"
TING, DER ABSOLUT ER UMULIGE AT SIGE, NÅR MAN ER FULD:

1: Nej tak, jeg vil ikke i seng med dig!
2: Ikke mere sprut til mig!
3: Desværre, du er ikke lige min type!
4: Ikke noget kebab til mig tak!
5: Jeg er ikke interesseret i at slås med dig!
6: Nej, det vil jeg ikke. Der er ikke nogen, der gider høre mig synge!
7: Nej tak, jeg vil ikke forsøge mig med at danse, jeg har ingen
koordinationsevne på nuværende tidspunkt og vil ligne et fjols!
8: Hvor er det nærmeste toilet. Jeg nægter at tømme mit maveindhold ud andre
steder!
9: Jeg skal hjem nu, da jeg skal tidligt op og på arbejde!

FORTSAT GOD DAG!
"
Det samme fra mig, dog aften, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-07 20:34

For de fleste vil det være endnu særere at huske, hvad de sagde til julefrokosten/fuld

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 20:34

Citat
1:Nej tak, jeg vil ikke i seng med dig
2:Ikke mere sprut til mig
3:Desværre, du er ikke lige min type

Nej tak, du er ikke min type.
Det kan jeg sige som ædru og fuld.
Plus det kan ses og høres på typen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-12-07 21:22

måske du så bare skulle skrive det med mere direkte ord?!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-07 21:58

Nu er spørgsmålet jo stillet i smalltalk, så vil jeg lige give lidt mere julestemning, f.eks syntes jeg firmajulefrokost planlægning er go

http://www.ambassen.dk/ord/jul.php

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 08:15

stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket stativ stakit kasket

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 08:17

Lektion 1

Norsk tekst:
Tre hekser ser på tre Swatch-ur. Hvilken heks ser på hvilket Swatch-ur?

Engelsk tekst:
Three witches watch three Swatch-watches. Which witch watches which Swatch-watch?

Lektion 2

Norsk tekst:

Tre kjønnsopererte hekser ser på tre Swatch-ur-knapper. Hvilken kjønnsoperert heks ser på hvilken Swatch-ur-knapp?

Engelsk tekst:
Three switched witches watch three Swatch-watch-switches. Which switched witch watches which Swatch-watch-switch?

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 07-12-07 10:57

Svend hvem er du?

Hvor har du været til julefrokost henne.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-07 12:01

Jeg bor i Sønderborg, går snart på pension...
(var til min sidste firma Julefrokost i fredags, ret sober med Bowling).

Og Ja, jeg kan finde fin tipoldefar...med de rigtige oplysninger, Svend

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-07 19:02

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 22:26

Selv tak, og hvor er jeg glad for at jeg ikke skal arrangerer julefrokost til så forskellige mennesker