/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Manglende point
Fra : kandu-se
Vist : 613 gange
20 point
Dato : 06-12-07 11:55

Hvorfor har jeg ikke fået point, hver gang jeg har logget på står der jeg får 20 point.
men næste dag er de forsvundet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 11:57

Du har ikke betalt dit kontingent

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 12:04

Du får kun 20 point hver dag, nemlig første gang du logger på den dag, som helt ny bruger kan du ikke have mere en 60 max, de 20 af dem har du nu brugt på dette spørgsmål, der er (har været) problemer med de nye point ved midnatstid, fordi nogle brugere havde fundet et smuthul og kunne tildele sig selv flere end de 20 point, lige nu får jeg mine velfortjente point hver dag, så mon ikke problemet er løst ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 12:06

Klumme du har heller ikke betalt dit kontingent, ikke et eneste superpoint

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 12:15

Ups Man skal ikke kaste med blyanter, når man selv bor i et penalhus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 12:16

Du skal betale points til ældsterådet, det trækkes
automatisk som du har oplevet.
Efter 10 års tid som menig medlem får du mulighed
for at sidde med ved det fine bord. Det koster yderligere
points.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 30 point
Dato : 06-12-07 12:19

Er du sikker på at du er logget på med dit brugernavn hver dag du går ind og kigger, ellers er der jo ingen point.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 12:26

Citat
hver gang jeg har logget på står der jeg får 20 point.
men næste dag er de forsvundet.
der står at brugeren får point men de forsvinder igen, jeg havde også den slags problemer for en uges tid siden, hvis jeg klikkede på tilbage pilen eller Seneste nye spørgsmål, så trak Kandu mine point tilbage, troede det var løst jeg har ikke problemet mere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 12:33

Det kan ske hvis man er logget på omkring midnat.
Har oplevet det, min advokat er sat på sagen.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 13:00

Jeg har da logget ind og fået et skilt hvor der står at jeg har fået point.
Idag klikkede jeg på seneste indlæg og så forsvandt de igen.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-12-07 13:10

Jeg hat været på "kandu" siden 2001. Jeg er blevet "snydt" mange gange for de 20 point. Jeg har nu over 16.000 point, det viser bare, at er man længe no "medlem" og husker at betale sin kontingent, så skal man nok samle point nok sammen til, at få hvert point vekslet til 25 øre pr. poins svarer til, at jeg nu har mere end 4.000 kr.!!!!!!! Jubiiii.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 13:14

Citat
Jeg har da logget ind og fået et skilt hvor der står at jeg har fået point.
Idag klikkede jeg på seneste indlæg og så forsvandt de igen.

Spøg til side, det samme er sket mig flere gange.
Hvorfor? Det har jeg ikke svar på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-07 14:14

Kandu´s point system er HELT TIL ROTTERNE.....

De gør hvad der passer dem - overholder alligevel ikke deres egne regler.....

Så saml - del ud - snyd - det er fuldstændig ligegyldigt HVAD du gør - Kandu bestemmer alligevel hvordan det hele skal fordeles..

Så tag Kandu for det sjov det er - det bliver aldrig anderledes..... ....

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 18:15

Citat
nu har mere end 4.000 kr.!!!!!!! Jubiiii.

Ville JO bare have mine.

Citat
De gør hvad der passer dem - overholder alligevel ikke deres egne regler.....

Så saml - del ud - snyd - det er fuldstændig ligegyldigt HVAD du gør - Kandu bestemmer alligevel hvordan det hele skal fordeles..

Så tag Kandu for det sjov det er - det bliver aldrig anderledes..... ....

Troede ikke jeg skulle se det fra dig

Citat
fordi nogle brugere havde fundet et smuthul og kunne tildele sig selv flere end de 20 point, lige nu får jeg mine velfortjente point hver dag, så mon ikke problemet er løst ?

Og særdeles nemt, bare genbrug din email
pointene fulgte mailen _ ikke bruger.
Men HVA, ser ud til de har fået lukket hullet...
Men finder sikkert et andet.

Så GET OVER IT::::

Godkendelse af svar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 18:16

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 18:31

Logger ud nu __ IGEN

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 20:37

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-12-07 13:46

Velbekomme kandu-se

Clou