/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Reservedele (Sym Jet 50)
Fra : trumpf9700
Vist : 2206 gange
200 point
Dato : 12-02-03 00:37

Hejsa

Jeg har atter fået det problem at jeg mangeler Reservedele til min Scooter som er meget vanskelige at skaffe her i dk , så jeg ville da lige høre om der ikke var nogen der måske havde/ eller hviste om der skulle ligge inde med nogle reservedele til en scooter!! Gerne en Sym Jet 50 Fra før år tusindeskiftet.. Jeg har prøvet at skaffe reservedele til Scooter , men efter hvad jeg har fået at vide i de forskellige forretninger , kan der gå op til flere mdr. for lev. af div. reservedele!!!

Håber i kna hjælpe mig

Mvh

Trumpf9700

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 12-02-03 20:37

Hej
Du kontakter blot Special Motorcykler i Aalborg(98127110) de har før skaffet dele til Sym Jet 50 også de gl. modeller , de er autoriserede Sym forhandler!!!
De sender også dele.

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 24-02-03 23:00

Jeg har selv en sym jet 50
Du kan ringe til ks moto i Vejle de kan skaffe dem men de sender ikke ud.

Sym impotør er Vilhelm nellemann i Ålborg.

Hilsen Jens

Kommentar
Fra : JonKC

Dato : 31-03-03 16:56

Sidder selv og kigger langt efter reservedele til min Sym Jet, så tak til dem der har svaret på dette.
Jeg fandt et link der måske kunne være interesant.
http://www.rollerfan.de/rollershop/shop/index.html?target=dept_1.html&lang=de

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 02:05

nu ved jeg jo ikke om du har fået dine dele, men hvor bor du her i landet. jeg har selv haft en SYM Jet, og jeg bor i købehavnsområdet, hvor der i hvert fald er to på amager. Jeg regner også med at en storforretning som KøgeMC kunne skaffe det hjem.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 02:09

...tænkte bare på, at jo tættere det var på dig, jo bedre. Så kunne du jo evt. også selv afhente det, da det er væsentlig billigere end at få det tilsendt

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 09-06-03 11:37

Har du prøvet THANSEN.DK??????????

Kommentar
Fra : lars1985

Dato : 09-07-03 17:32

http://www.allans-mc.dk f.eks.... ring til din forhandler og sig han skal bestille noget hjem... eller www.thansen.dk

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 22:36

Thansen har hat og briller til Sym jet....man kan få en udstødning og et tændrør.....hvis man er heldig

Kommentar
Fra : lars1985

Dato : 10-07-03 18:07

http://www.west-import.dk/ De har mange dele til Sym Jet

Kommentar
Fra : J3kZ

Dato : 17-05-04 14:28

jeg mener at sym jet ... er bygget hoved sageligt på en honda sfx'er og derfor kan de dele bruges!!

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 02-11-04 17:12

du skal acceptere et svar....

Kommentar
Fra : JonKC

Dato : 05-11-04 11:22

Jeg har fundet en del dele til min SYM JET 50 på http://www.scooternet.dk/ . Men jeg mangler en tændspole, altså dem der sidder i svinghjulet. Er der nogen der ligger inde med sådan en.

humlejon@hotmail.com

Kommentar
Fra : JonKC

Dato : 11-04-05 16:15

Er der nogen der ligger inde med en SYM Jet 50 med en smadret motor ?
Der er nogen der har forsøgt at stjæle min, men da jeg havde pillet tænspolen af kunne de ikke starte den og valgte at smadre den i stedet. Men motoren er næsten ny renoveret ?

humlejon@hotmail.com

Kommentar
Fra : boy26

Dato : 11-06-05 17:00

jon kc

hvad koster din sym og er den med papir?

så mail til mig izmirlitahir@ofir.dk

hvis du er fra jylland er jeg intreseret

Kommentar
Fra : s700

Dato : 12-06-05 01:59

www.scooterworld.dk

det er i galten ved århus, de har solgt alle modeller af dem. de har alt og kan skaffe eller aut. honda forhandlere...

ang motordele, på den nye model motor hvor karburator er på blokken istedet for cylinder der kan du næsten tage alt fra honda sfz motor.

og ang kåber... der kan du få alle kåber fra www.kg-import.dk
det er i esbjerg.

håber du kan bruge svaret.
jeg har selv haft en sym før, det tog tid før jeg fik fat i kontakterne.

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 09-07-05 15:36

Jeg har en sym jet 50 til salg mange gode reservedele.
Prisen kan vi snakke om.

Hilsen Jens

Kommentar
Fra : flipper89

Dato : 20-12-05 08:07

hvis du bor på amager? ring til: 40501143

gik engang dering og spurgte: " har du noget til sym jet 50?"

fik svaret: "jeg har alt"