/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
THE SIMS
Fra : Nordsted1
Vist : 772 gange
50 point
Dato : 05-12-07 23:36

Jeg har fået følgende spørgsmål som pm fra en ny kandubruger, er der ikke nogen der kan være så venlige at hjælpe??

Citat
jeg sidder her med the sims 1 og prøver og skrive nogle koder, men hvordan gør jeg sådan så jeg kan skrive koderne ??

Accepteret svar
Fra : brinic

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-07 23:42

Hej. Du trykker på samme tid: ctrl+shift+c, derefter kommer der et skrivefelt. Skriv koden og tryk enter.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : Rosebranch

Dato : 05-12-07 23:51

Hey tak for din hjælp, har du så også en kode hvor man kan få penge ??? heh

Kommentar
Fra : brinic

Dato : 06-12-07 00:02

Ja, du skal bare skrive rosebud og tryk enter. Derefter får du 1000. Hvis du skal have flere, så er du nødt til at gentage det så mange gange du vil have 1000.
En rigtig god side at gå ind på er: www.megagames.com.
Den bruger jeg altid, man kan næsten finde alt der.

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 06-12-07 12:36

et lille tip, hvis jeg husker rigtigt, er at skrive noget "forkert" f.eks asdfsadpfgad o.lign. så kommer konsollen længere ned, og vil derfor ikke lukke efter at du har skrevet en kode.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-12-07 19:09

Hey

Hvis efter du har trykket rosebud og trykket enter åbner boksen igen og skriver

!;!;!;!;!;! eller også er det !:!:!:!:!:!:!:

Hvor du for hvert udråbstegn får 1000.
Mest sikker på det er den første.

Eksempel

!;!;!;!;!;!;!;!;!;!- Giver 10.000 for hver gang du trykker enter. Når du har nok sletter du bindestregen og trykker enter.

Skriver du bare !;!;!;!;!;!;!;!;!;! og enter, får du 10.000 og boksen lukker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-07 17:30

Ja se nu er jeg i den dumme situation, at jeg har stillet spørgsmålet for - Rosebranch - og aner ikke om der er kommet et brugbart svar??

Jeg har i pm spurgt om hvilket et svar jeg kan accepterer men har ikke hørt en lyd

Nu lader jeg spørgsmålet stå åbent lidt endnu, og eller må jeg lukke øjnene og så er det op til musen af afgøre, hvem der skal have point

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 10-12-07 21:44

brinic
det er rigtig det han svare
mine piger og jeg bruger disse koder i de gamle spil

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 10-12-07 21:46

og alle koder ligger rundt på nettet

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 10-12-07 21:47

Nå men her er penge kode til The Sims 1:

Først trykker du knapperne Ctrl + Shift + c ned på samme tid, nu kommer der en boks op og der skriver du: rosebud og trykker på knappen Enter.

Tryk nu igen på Ctrl + Shift + c og skriv :
!;!;!;;!;!;!
Hold Enter nede og pengene strømmer ind ;)

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-07 21:48

Tak for svaret brinic. Du blev den heldige vinder

Jeg vil også på spørgerens vegne takke jer andre, håber han kan bruge jeres svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-07 21:50

ehm... nu håber jeg også disi's svar bliver læst af rosenbranh, nu kommer han/hun til at betale for at se sine egne svar

Kommentar
Fra : millerkiller

Dato : 07-05-08 22:53

rosebud