/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Undervognsbehandling...
Fra : Caam2
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 05-12-07 22:05

Hvad skal man forvente, at prisen er på en pava undervognsbehandling,
af en stationscar løber op i...
Skal lige sikre mig, at jeg ikke bliver snydt...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 22:09

For tre år siden, gav vi lidt over 5000 kr

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-07 22:46

Pava, ca.2700- 3500kr.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 05-12-07 23:33

Man kan måske så sige at nordsted1 er blevet snydt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 23:41

Nææ for det var meget grundigt

Mange bliver snydt, da det f.eks ikke kommer ind alle vegne, men da jeg ved hvor der skal tjekkes, kunne jeg se, at alt var ok

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-12-07 00:59

Nordsted1
Selv om de har gjort et godt arbejde så mener jeg du har betalt alt for meget.Har set meget godt tectyl arbejde for ca. 3000kr
alimak

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-12-07 08:13

Nu er der forskel på prisen på Tectyl og Pava. -Pava og Suvo er noget billigere, end Dinitrol og de andre.
For nogle år tilbage , blev min bil udvalgt til efterkontrol ved FDM, og behandlingen som blev udført ved Pava i Hobro var til UG, -uden nogen finger. Og derfor bliver jeg ved med Pava, og så er det heller ikke et minus, at det er billigt.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 06-12-07 15:07

Vælg Pava eller ihvertfald nogen som IKKE vasker undervognen!!!!!!!!!!!!!!

Og Nordsted1..... med mindre du har en stoooore kassevoge er du blevet snydt......

Kommentar
Fra : hilmara

Dato : 08-12-07 15:21

Jeg har en veteranbil og en mazda som jeg gerne ville ha undervognsbehandlet. jeg bor i vanløse så det skulle gerne være i nærheden.Er der nogen der kan anbefale et sted??

Kommentar
Fra : hilmara

Dato : 08-12-07 15:23

Jeg har ikke kunne finde nogen i nærheden

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-12-07 16:01

Hej Hilmara.
Med hensyn til din veteranbil. - Er du medlem i en veteranbilklub, eller kender du nogen, så tal med dem.
For et par år siden, talte jeg med en , i et færgeleje, med en stor amerikanerbil, han hævdede at rigtige veteranbilentusiaster kun behandlede deres bil i Pronto.
Prøv lige at dyrke det lidt nærmere, for han lød som han vidste hvad han talte om.
Men i den forbindelse er mine egne tanker, at det nok kun var til en sommerbil???

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-12-07 22:48

Hmmm.... Pronto... Det var dælme en dyr og bøvlet løsning...

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 09-12-07 00:04

Tak for svaret stilkene.

Jeg har fået en pris på kr. 2000.
Uden regning vel og mærket.....
Det må jeg hvis heller sige ja til.
Go jul alle sammen og tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-12-07 08:45

Men vær så sikker på at det er gjort fuldstændig prof.
Og selv tak.