/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Drillenissen
Fra : CCjunior
Vist : 1059 gange
100 point
Dato : 05-12-07 18:56

Vi får snart besøg af drillenissen fra børnehaven og så sker der jo ting og sager..
Vi har allerede et par ideer til hvad der skal være sket til næste morgen, men mangler flere ideer.

Vi regner med at sætte møblerne på hovedet i stuen og putte frugtfarve i mælken.
Vi vil også bytte rundt på legetøjet, så han har sin lillesøsters legetøj inde hos ham.

Fler ideer tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 19:20

Komme vingummi på en enkelt rugbrødsmad i madpakken.

Få en til at ringe hjem til jer, og udgive sig for at være nissen/julemanden, og spørg om hvad barnet ønsker sig i julegave....husk at spørge om barnet har været sød det sidste år, jeg kan love dig for, at der kan blive meget stille i røret

Accepteret svar
Fra : tinah

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-07 20:32

Putte cornflakes i havregrynpakken, lægge sutsko i fryseren, og hælde cacao i mælkekartonen.
Gemme dynen før sovetid, lægge sovedyret under sengen, strø pebernødder ud på gulvet, putte leverpostej på tandbørsten ..........

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-12-07 18:34

Tak for svaret tinah.

Nordsted har point nok