/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Malplaceret...
Fra : AnnLou
Vist : 394 gange
200 point
Dato : 11-02-03 21:14

Ja, undskyld, mit spørgsmål har altså ikke noget at gøre med hjemmesider, men jeg prøver alligevel
Hvordan optager jeg fra en video til en anden? Jeg har en film jeg gerne vil overspille, men kan ikke få det til at funke... Jeg har vist udstyret; to videoer og et tv, men hvordan er det liiiige at man gør?
Øv, det haster lidt, så jeg håber at i kan hjælpe.
Saludos, Ann Lou

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-03 21:25

sæt et scanstik fra
a video,den der afspiller til
b-video den der modtager
scank eller antenne stikket skal sidde på somme måde som når du skal vise nået på tv (a-video)
det skal sidde i en af de to scanstik i b-video,mm prøv dig frem,hvis det er et antenne stik kan det kun sidde på en
måde.
vær sikker på du trykker spil på a-video og optag på b-video,dvs optag der køre nogle video skal man trykke play for at optage funktionen gå fra pause.optag til spil-optag,ligesom på båndoptager.
håber det så funker

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 21:26

a-video den der spille fra ikke til

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 21:28

iøvrigt fra b-video skal du føre skcanstik eller antenne stik til tv-et
så du kan se det der bliver optaget.skriv hvis der er spørsmål med det

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-02-03 21:30

xou>>mener du ikke scartstik når du skriver scanstik???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 21:32

jo det er det men jeg staver ikke så godt,men tak for rettelsen,håber at annelou kan kan overspille
sine hjemme-video

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 21:36

videoen skal på den der modtager stå på av1 eller av2 for at det funker,og kan ses på tv
dvs kanel 1,2..3 osv og før kanel 1 på b-video av2 av 1

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-02-03 21:37

xou>>nå ja, ikke for at rette på dig, det kunne jo være der var noget der hed scanstik...men tænkte du mente scartstik.

Jeg har gjort det på en anden måde, med et dobbelt scartstik. som gik fra tv´et og derefter ud i begge videoer, sætter filmen i den ene, og afspiller den, mens den anden video står på samme kanal, og optager....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 21:40

den bedste optagelse kan fås ved direkte fra video til video,men det kan osse godt gå via tvet,
men det er ok,nu gør jeg ikke den fejl igen..

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 11-02-03 22:05

Tak for kaffe....Hvad er et scartstik?? Det som hedder han/hun stik??? Eller det aflange sorte kabel?
Uden at gå i detajler, så er det ikke hele filmen der skal overspilles, så jeg skal vist i gang med den komplicerede udgave
Tak fordi i gad at svare, det er kanoooonnn..
Ann Lou

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 22:37

skal lige sige at mellem video skal der være et scartstik,og modtage video kan gøre det på av1 av2 altså b-video

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 14-02-03 15:33

Tak for svaret xou.