/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows vista kopering
Fra : ThomasEp
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 04-12-07 17:50

hej.

Kan man kopiere vista instalitionen mens men er inde i vista til cd??
jeg har aldrig fået en cd med til med min bærbar, hvorfor ved jeg ikk.
men jeg har VIRKELIG brug for den cd..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-12-07 18:04

På mange bærbare Bla.annet Acer og HP så er det recovery på D:/ drevet.Da får du ikke cd med,du går bare ind i et program, Der heder noget med recovery, så får du pcen tilbage som den var da du købte den.
alimak

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-12-07 18:06

hej du får ikke recover med til pc den skal du selv lave inden du starte maskinen op
men du har sikkert en partion på pc hvor de ligger og så tage det den vej fra
held og lykke det skal nok gå

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 04-12-07 18:32

jamen min computer er gået totalt ned..

det er det, der er problemet, kan slet ikke komme ind i den mere

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-12-07 18:51

prøv at tage ram ud og sæt igen har lige reddet min søns på den måde og ellers f8

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-07 21:24

Hvis din PC dør under opstart, kan du muligvis komme ind i 'Recovery Console' og genetablere systemet ved at trykke [ALT]+[F10] gentagne gange lige efter maskinen er tændt.. det virker på bl.a. de fleste Acer maskiner.

/ MJ

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 04-12-07 22:26

Tak for svaret mjbest.