/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi hvorfor kan jeg ikke
Fra : Gucci1704
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 04-12-07 14:00

Har lige malet min Puch Maxi. Vil gerne have skiftet styret og har pillet det af, men...
Jeg kan ikke få de sorte håndtag af ,- altså gas-håndtaget og den "almindelige" på den anden side styret. Ved godt jeg skal løsne ved gas-håndtaget ved kabelholder,men alligevel sidder de sorte fuldstændig fast. Er det et spørgsmål om at "bruge lidt ekstra vold" eller andre hjælpemidler?

Hejsa.

Gucci

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 04-12-07 15:07

åbn dem lidt og sprøjt lidt olie eller sæbe derind..det hjælper.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-12-07 15:14

Prøv at holde dem i en skål meget varmt vand.

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 04-12-07 17:36

Samme fremgangsmåde som johnni, jeg ville måske bare bruge noget "WD40" i stedet for
(skide godt smøremiddel)
- Det en spray..

/Steffen

- Held og Lykke...

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-12-07 19:03

Brug en varme blæser til at varme dem op så smutter de lige af

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 05-01-08 20:12

som de andre siger.. du kan smørre dem, og varme dem op.. du behøver ikk løbe ud og købe noget, bar brug opvaskemiddel.. du skal være sikker på du har skruet gashåndtaget frit (der er en skruge der klemmer håndtaget fast om styret), og så gør det ellers ikk noget at du bruger lidt extra vold!

den nemmeste måde at få det venstre håndtag af på, er at tage en kompresser og blæse ind under, så flyver det lige af.. ved ikk om man kan med gashåndtaget, går ikke ud fra det hjælper ret meget..

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 09-01-08 11:16

Hvis du ikke skal genbruge dem så tag en hobbykniv og skær dem på langs så er det bare at pille dem af

Annuller spørgsmålet
Fra : Gucci1704

Dato : 03-02-08 10:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål