/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
swf pro slideshow
Fra : freddiemercury
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 04-12-07 13:29

hejsa
jeg har lavet et slideshow i programmet swf pro 1,0
og dette kunne jeg godt tænke mig hvis det er muligt at sætte det ind på min hjemmeside
har forsøgt men uden held.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 04-12-07 14:28

har du et links til siden? så kan jeg se hvor ligger fejlen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-07 17:29

Jeg bruger selv denne løsning til mine swf http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?t=834
denne tutorial forklarer det hele.

Er du i tvivl om at bruge det så bare spørg. Start med at downlode det her http://blog.deconcept.com/swfobject/#download det er et direkte download link.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-07 17:32
Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 05-12-07 14:05

til Naqibullah:
nej jeg har ikke et link eller hmtl koder da jeg jo bare har lavet et slideshow i swf
til bentjuul:
det ser spændende ud men jeg har tabt tråden jeg kan ikke se hvorledes jeg kommer igang
med det du har sendt , jeg har lavet en slide (.sns fil) i swf programmet og den fil jeg have
sat ind på min hjemmeside som er lavet FP2003
jeg er meget i tvivl om hvordan jeg gør

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-07 19:22

Kender ikke (.sns fil) eller programmet du bruger - jeg troede det var en flash fil altså en swf du ville have ind på din side. Så se helt bort fra mine indlæg.

Accepteret svar
Fra : kandu-se

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-07 07:48

Citat
jeg har lavet en slide (.sns fil) i swf programmet

(.sns fil) er en backup fil fra programmet og har intet med flash at gøre.
Klikker du på sns filen, starter dit program op, med det som du havde gemt.
Du skal enten gemme anderledes, eller bruge en anden form for export af filen.
Har søgt på programmet og kan ikke finde det, så et link ville hjælpe.
En anden mulighed er at du kan finde swf filen i programmets mappe, under C: programmer

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 08:10

Har du desuden hentet det som et prøve program, er det slet ikke sikkert at du gemme.

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 06-12-07 18:41

Tak for svaret kandu-se.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 19:03

Eller var det 10
GO fest