/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki Samurai DM50
Fra : Mr.Suzuki
Vist : 441 gange
40 point
Dato : 11-02-03 18:32

HeYY
Jeg vil gerne kunne køre med to på min suzuki men mine støddæmpere går mod baghjulet..
Jeg overvejer at købe nogle nye, men hvor høje skal de være? 340-350???
Der må gerne svares til min email...: illuminator17@hotmail.com

Med venlig hilsen Mr.Suzuki

Kommentar
Fra : coollau

Dato : 13-02-03 01:27

Det kommer an på hvor høj din bagende skal være...!

Kommentar
Fra : Mr.Suzuki

Dato : 13-02-03 14:42

tak coollau
MEn hva vil du anbefale..?

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 27-02-03 20:00

du kan købe et sæt crossstøddæmpere hos Thansen mener de er 290 mm. høje men de er rimelige hårde så det skulle ikke være noget problem at sidde 2 på den hvis du får sådan et sæt på Hilsen Bohmo.

Kommentar
Fra : Mr.Suzuki

Dato : 28-02-03 13:38

okay..
Nu kører jeg med 320mm og det ville da være fint hvis den blev lidt højere...
Så hvor høje..?

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 12-03-03 09:38

Du kan også købe 350 mm hos thansen men det er jo ikke noget der kan ses når det er en forskel på 3 mm men de er MEGET håde og så kan man sagtens sidde 2 på

Kommentar
Fra : Mr.Suzuki

Dato : 13-03-03 18:06

okay..tak puch3gmaster..
Det prøver jeg så..det er bare det, vil det se godt..? Det er der sikkert ingen som ved så jeg må prøve mig frem..
Forresten det er ikke 3mm men 3 cm der er til forskel..så jo det kan ses..!!!!

Kommentar
Fra : Mr.Suzuki

Dato : 13-03-03 18:06

okay..tak puch3gmaster..
Det prøver jeg så..det er bare det, vil det se godt..? Det er der sikkert ingen som ved så jeg må prøve mig frem..
Forresten det er ikke 3mm men 3 cm der er til forskel..så jo det kan ses..!!!!

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 02-05-03 16:47

Yes,yes jeg skrev forkert, men, det kan jo ikke ses MEGET! Og det kommer jo an på hvad man synes der ser godt ud? Personligt synes jeg det er herre klamt med høje støddæmpere på de gamle gear knallerter hvis bagskærmen samtidig er pillet af! Men hvis du samtidig beholder bagskærmen på er den stadig rimelig nice at se på! Du kan jo tjekke samurai erne inde på www.mopedgallery.com (dansk side) og se hvordan det ser ud! Jeg ved ikke om der er samuraierne med høje støddæmpere OG bagskærm derinde , men ellers kan du jo altid tjekke min Puch Monza (flamskes monza juvel)

Kommentar
Fra : TRex.the.man

Dato : 24-05-05 01:10

Der kan sagtens monteres 380'er støddæmper på Samurai, kræver bare et større fortandhjul...