/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Valg af bærbar
Fra : hotmaildude
Vist : 625 gange
500 point
Dato : 03-12-07 08:29

Jeg skal forslå en kammerat en bærbar! Bugettet er 6000 (+ -). Kriteriet er, at den skal kunne køre Medal of Honor flydende og have trådløs forbindelse....

Jeg er stødt på nedenstående fra Zepto (Trådløs tilvælges):

http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674 -> 6.517,75

Den ser jo umiddelbart rigtig lækker ud (især grafikmæssigt); men kan I foreslå andre muligheder???

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 500 point
Dato : 03-12-07 10:38

Jeg tror faktisk du får svært ved at finde en anden bærbar i samme prisklasse, der har 8600GT m. 512MB RAM.. jeg har kigget lidt på Acer og Dell uden rigtigt at finde noget.

Det eneste der kan gøre lidt forskel er om skærmen er stor nok til at spille på -- 17" modellerne er nemlig også ved at blive interessante prismæssigt.

/ MJ

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 03-12-07 10:54

Det skal lige nævnes, at det IKKE skal være OS med i prisen......

Tak for kommentaren MJ...

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 03-12-07 16:03

Jeg har selv en Zepto bærbar' den virker kanon, men jeg har så også betalt 10000kr.

Men til de penge betaler du for meget for Zepto mærket, så køb dig en bærbar i Bilka eller sådan noget!

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 03-12-07 18:32

Hvis I ikke mener, at den linkede bærbare er pengene værd; kan I så ikke linke til en anden!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-07 19:46

Så lige denne i Aldi reklamen til 6.499 kr,jeg kender ikke medion personligt men den har specefikationer
http://www.medion.de/md96380/dk/flash.html
Der er måske nogle andre der kender medion der kan give
dig oplysninger om medion.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-07 19:48

den har nogle gode specifikationer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-07 19:50

ups,lidt ældre reklame,så det kan være de er udsolgt,hvem ved.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-12-07 20:36

Generelt får man meget for pengene hos Aldi/Medion.
Kan kun anbefales - har igennem tiden købt flere maskiner hos dem, men selvfølgelig skal man være klar over, at man ikke skal tekniske spørgsmål til personalet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-07 20:41
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-12-07 16:04

Hvis du skal have en Zepto med specifikationer til at klare de nye spil koster den mere end de 6517,75 som du har fundet. Jeg er ellers stor tilhænger af Zepto og har købt en del inde hos dem igennem tiden. De har samtidig skyhøj service, men lige nu kan de slet ikke hamle op med tilbuddet fra Aldi. Den er bare ok i hardware.

Hvis du skal kigge Zepto så prøv lige at tjekke prisen her

www.zeptoeksperten.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-12-07 16:07
Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 05-12-07 21:07

-> Manse9933 -> Den er ikke til at finde på aldi.dk !!! Ellers en lækker pc

-> Fijala -> Jeg tror, at du har glemt momsen! Totalpris med 2 GB Ram = 7.725,00

Keep the links coming!

Kommentar
Fra : Kasperm123

Dato : 11-12-07 11:06
Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 13-12-07 23:07

Tak for svaret mjbest. Den endte med en Zepto, idet min kammerat satte support i højsædet! Spørgsmål lukkes.