/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
du kalder mig tilbage
Fra : richbitch
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 02-12-07 20:58

Jeg er faldet over en sang, som jeg mindes at have hørt før, men kan bare ikke lige huske hvor.
Jeg gætter op noget tøsedrengene, dodo and the dodos, Ray De Oh, AnneDorte michaelsen eller noget. Det er en kvinde der synger.

Jeg kan lidt af teksten, men ikke forfærdeligt meget:

I slutningen af verset synger hun "Nu vil jeg sidde i parken og tænke på dig..." og så noget andet. Og i omkvædet bliver der vist sunget:

Jeg ved at du, kalder mig tilbage
Til den "et eller andet" dag
Hvor solen stod op over landet, vandet osv.
og jeg forstod det er mig du vil have
og "et eller andet" dybt ind i mit hjerte
Og "et eller andet" vil åbne sig
Er pludselig ikke alene i verden
Du kalder mig tilbage

Og så er kan jeg ikke huske mere sådan lige ...
Men jeg håber det er nok c:

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-07 22:47

Anne Dorthe Michelsen har ihvertfald lavet en "Kalder Mig Tilbage", det må næsten være den.
http://top20.dk/cd/24-225

Du kan høre en stump af sangen her (hvis så lange links virker):

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./track/viewtrack.htm&trackid=1436271

/ MJ

Godkendelse af svar
Fra : richbitch

Dato : 29-12-07 17:52

Mange tak for svaret mjbest. :)