/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
måske virus
Fra : popo
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 02-12-07 16:12

Hjælp er der nogen der kender til denne meddelse.Skærmen bliver rød,og der står Secure pc cleaner,your privacy is in danger ( download privacy protecion software now ).Er dette en virus eller hvad skal jeg ryste i bukserne,og skynde mig at fomaterer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-12-07 16:19

- ignorer den, det er spam...

Kommentar
Fra : sym

Dato : 02-12-07 16:20

jeg ville skynde mig at køre en ad-aware fra lavasoft.
Du har nok fået det man kalder for spyware

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-12-07 16:20

Jeg går ud fra, det er når du surfer på nettet?

Hvis ja, så tror jeg først dine problemer begynder, når du henter omtalte software.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 02-12-07 16:27

Har du prøvet at gå tilbage og gendanne fra tidligere?

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 02-12-07 16:38

Det er en såkaldt blackmail, du vil få at vide du har 1.******** filer infekseret og hvis du lige betaler 20$ eller lign så fjerner den selv programmet igen, så forbi spywarefri og følg deres vejledninger med idv. skannere

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 02-12-07 18:15

som sym sagde det er et spaywar, du skal bare installere ad-aware den er fri, og efter installationen køre den for at fjerne spywaren.

http://www.download.com/Ad-Aware-2007-Free/3000-8022_4-10045910.html?part=dl-ad-aware&subj=dl&tag=top5

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-12-07 18:20

Ellers gå ind på www.alert.dk og lav en onlinescan så får du den garanteret elimineret
Ps ligger den ikke også på processlinien ved uret ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-12-07 18:21

Nå linket duer ikke mere så gå ind på www.spywarefri.dk

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-07 18:22

Tag en tur omkring www.malwarecheck.dk
Kør deres "startpakke", når din maskine er "ren", vil jeg anbefale at du installerer programmerne fra deres "sikkerheds pakke.

KH Mette

Farer du vild så skriv det her, så skal jeg finde de helt rigtige lnks imorgen.

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 07-12-07 15:42

Tak for svaret metteto.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 12-12-07 08:47

Velbekomme