/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILDE38 - Nissen er her
Fra : CLAN
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 02-12-07 12:05

Nissepoints
Tak for deltagelse på http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=113347
Glædelig jul

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-07 12:13

velbekomme..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-07 12:17

Lidt jul skal du da ha'

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-07 12:18

Tak for svaret Tilde38... lidt jul skal du da ha'

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 12:18

taaaak..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 12:53

Hej CLAN.

Tak fored.... *s* Men du ved at jeg ikke får disse point, så det er lidt spild af dine gode velmente point. Hiv dem hjem igen og giv dem til FBF (fattige børns fodbespisning)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 12:53

Undskyld at jeg lige mænger mig lidt her Tilde *SS*

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 14:34

det da i orden.. men hvad gik det ud på?? hvorfor får du ikk påengerne??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 14:55

Fordi jeg ikke opfører mig så pænt, at jeg kan blive superbruger Det er kun super-Kanduerne der får point. Jeg skal selv købe mine, lissom når man "tanker" en mobiltelefon

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 15:16

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 15:18

LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 15:19

Alm. brugere får ikke point ved besvarelser, men udelukkende 20 point hver dag.......hvis man får dem??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 15:31

jamen hvorfor blir du så ikke superbruger?? fatter hat.. som sædvanlig..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 15:43

Uhhhh ha det er en lang historie Tilde, som jeg skal spare dig for lige nu, men ganske kort så hænger det sammen med, at en totalidiot af en bruger, en meget ubehagelig person, engang gik sygeligt op i at søge på ens nick og historik, og det kan man ikke ved alm. brugere. Og desuden er jeg komplet ligeglad med de point.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 15:46

Åhh jo... der var osse på et tidspunkt, at alle og enhver beskyldte hinanden for at give sig selv point, når de havde 2 nics eller flere, for at vinde månedens præmie. Det slap jeg uden om, ved at være alm. bruger, da vi jo IKKE modtager point, og selvfølgelig heller ikke kan vinde månedens præmie. Men det er fandme osse ligemeget LOOL

Kommentar
Fra : Tilde38