/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
freeware?
Fra : lillemig
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 11-02-03 16:43

Jeg er lidt i tvivl om hvordan dette skal læses/forståes:
http://www.visicommedia.com/about/newsletters/newsletter-2003-02-10-aceftp3-ftpfreeware.html

Altså jeg hentede AceFTP2 (freeware) og er vældig glad for (og har nok i) dette prg.
Jeg læser ovenstående meddelelse sådan, at de vil sælge mig AceFTP3 pro

Spm. er simpelthen om ikke I (også) mener at mit AceFTP2 stadig vil virke efter d. 14/2

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-03 16:50

Som jeg ser det er det fordelen ved at købe inden 14 feb når man er freeware bruger, ikke slut på freeware. Du har 4 dage til at benytte deres "exclusive tilbud", men der kommer nok et nyt tilbud tror jeg.
Emesen.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 16:51

hurry op !
køb det nu !
Virker som en god salgsmetode,så hvorfor gå glep af et godt tilbud,eller blot spm JA ,
Det virker som om det er...

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 11-02-03 16:52

Som jeg ser det, vil din freeware udgave stadig virke, men du har muligheden
for at købeAceFTP3 med 65% rabat hvis du er interesseret i det

/Philip

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-03 16:52

This newsletter is to remind you that our special launch offer for AceFTP 3 Pro and AceBundle (AceFTP 3 Pro + AceHTML 5 Pro) is about to expire on February 14, 2003! You have only 4 days to take advantage of this offer exclusive to AceFTP 2 Freeware Users. So hurry and buy this powerful software at only a fraction of its regular price.

det står der jo, tilbudet på pro versionen aceftp3stopper den 14 feb.

Det har intet med din freeware version at gøre.....din AceFTP2 vil stadig virke...

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 11-02-03 17:23

OK - Jeg kan jo (endnu) ikke dele points, så melander får for denne gang!
Ja - jeg blev nok lidt hidsig lige i farten (alm. mistænksomhed fra tidligere fejl), men - jeg føler mig bekræftet og "på sikker grund" jeg er absolut tilfreds med den version jeg har.

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 11-02-03 17:24

Tak for svaret Melander.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-03 17:37

Point er ligemeget, bare du får noget du kan bruge.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-02-03 18:04

godt nok at jeg har svaret

men hvad er programmet til, er det til en ftp server???

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 11-02-03 18:38

Jeg har ikke noget stort behov, har opgivet at lave HP - indtil videre... men bruger det til (nemt) at uploade f. eks. et billede som her:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/min/st7.gif
Det er altid rart lige at kunne sende (vise) "noget"

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-02-03 19:02

Hej Melander,

ACEFtp er et FTP program til at ku' kommunikere med/logge sig på/hente fra en FTP server... der findes en del gratis programmer af samme slags her... -->
http://www.webattack.com/freeware/network/fwftp.shtml

jeg er nu ikke selv tilhænger af ACEFtp, da den er "Ad-supported" (=spyware)... men jeg ka' bedre lide SmartFTP...

mht. FTP server findes der også nogle gratis programmer her... -->
http://www.webattack.com/freeware/server/fwftpserver.shtml

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-02-03 21:04

jamen, for at kunne logge sig på en ftp server, skal man da ikke have et password, af ham der har sat den op...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-02-03 21:33

Hej Melander,

Yup... det er korrekt, hvis FTP serveren bruger password... det er ikke alle ftp serverer der gør det... men hvis en FTP server har et password, samt et brugernavn tilknyttet, har du brug for et FTP program før du ka' logge på... og det er så i FTP programmet du skriver disse oplysninger... brugernavn, password, FTP serverens navn, samt port nummer...

du ka' i visse tilfælde også gøre det via browseren... men et FTP program er tilegnet kommunikation til FTP servere via FTP protokollen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-02-03 21:39

hmmm. fedest...
Tak for svaret strarup.....hvordan går det med den bette