/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Godt MP3 program?
Fra : Bifkim
Vist : 709 gange
47 point
Dato : 02-12-07 00:16

Hej

Jeg søger et godt MP3 program til at lave nogle MP3 nummer til min MP3'er, hvis kender et godt et så ville jeg blive glad da jeg har søgt nogle forskellige steder.

Hilsen
Bifkim

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:24

Super er godt og gratis: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm når du er kommet i gang med programmet, kan det næsten alt hvad du kan ønske dig, kedelig at se på men god til at omdanne film og lyd filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 06:13

Bruger også Super bland andre,her er også et godt et
vis du skal rippe fra Musik cd'er
http://www.audiograbber.com-us.net/
Henter selv navne/numre/album txt fra nettet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 06:14
Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-12-07 11:00

Og så er der gode gamle Windows Media Player. Det har du allerede. Og det virker ganske udmærket, hvis du lige går ind i indstillinger og vælger MP3 og ønsket bitrate først.
Jeg ved ikke hvorfor alle har så travlt med alle mulige andre programmer, når det allerede ligger et der er ganske glimrnde i Windows.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 11:07

Der er nogle der har travlt,hva
Gider ikke engang at forklare det,der er mange årsager og
kender du dem ikke,så interesserer det dig heller ikke.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-12-07 11:21

Faktisk vil jeg gerne hre om det. For det er faktisk temmelig interessant!
Jeg har hentet alle mulige programmer til specielle formål; men når det er noget Media Player kan bruges til gør jeg det.
Hvor gør du ikke Manse9933?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 11:34

For det første,læs denne grundigt igennem,findes nok på dansk et eller andet sted>
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/privacy.aspx
Og så er der default indstillingerne der er sat til kopi beskytte mine filer,vis du ikke ved det fra starten af,kan du kun lytte til dem,så er der ulven i fåre klæder,OS
producent der begrænser sine kunders muligheder for
at opleve mulitimmedia indhold(DRM)og tjener
en masse penge på det,jeg
betragter WMP som spyware og en enarmet tyveknægt(Ms penge maskine).
Jeg har startet WMP en gang,for at hjælpe en med at
fjer ne kopi beskyttelsen i programmet,han måtte
rippe 110 cd'er igen fordi han ikke kunne flytte dem til en anden pc og kunne heller ikke brænde den o.s.v o.s.v.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 11:37

et lille udsnit:

Communication with Streaming Media Servers
Windows Media Player allows you to play back content that is streamed to you over a network. To provide this service, it is necessary for Windows Media Player to communicate with a streaming media server. These servers are typically operated by non-Microsoft content providers, and are not under Microsoft's control.

During playback of streaming media, Windows Media Player will send a log to the streaming media server or other Web server(s) if the streaming media server requests it. Typically, content providers generate statistics from the logs to help them improve the quality of their service. Other uses include billing and advertisement tracking. The content provider may instruct Windows Media Player to simultaneously forward the log to additional sites. It is the responsibility of the content provider to disclose to you whether the logs are shared with third parties and how the logs are used.

The log includes such details as: connection time, IP address, operating system version, Windows Media Player version, Player identification number (Player ID), date, protocol, and so on. The purpose of the Player ID is to allow content providers to identify your connection. If a unique Player ID is sent, content providers will have the ability to correlate the information in your logs over multiple sessions. To protect your privacy, by default Windows Media Player will send an anonymous Player ID, which is comprised of two components: a well known static value and a randomly generated number that changes each time you request content from a streaming media server.

Some content providers may require you to send them a unique Player ID in order to access their content or services.

To send a unique Player ID
Click the arrow below the Now Playing tab, and then click More Options.
Click the Privacy tab, and then click Send unique Player ID to content providers.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 11:47

Bemærkning:
To protect your privacy, by default Windows Media Player will send an anonymous Player ID

Passer ikke,skal man selv tweake i regedit,der er en masse
af det de siger de gør for at beskytte dit privat liv
som ikke passer,jeg har programmer det kan se f.eks.
WMP's indstilinger i regedit,selv om du ændre nogle af
indstillingerne i WMP så ændres de ikke i regedit,jeg
har tester WMP i hovedt og Rv for lang tid siden.

Nå så er der vis ikke mere kød på det ben.
Manse9933
Del af projektet find et bogstav og sæt det ind??????+

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-12-07 12:03

Nå. Altså ganske almendeligt had som man ikke har nogt at have i.... NOOOT.

Jeg tror jeg brgnder at bruge noget andet...

NU for eksempel.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-12-07 12:04

Hold da kæft hvor er jeg god til at sdave!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 15:01

Man kan da ikke hade en død ting,det er folkene bag der har en dårlig moral,de oplysninger de indsamler er guld
værd i sparet reklamer og kontakt til potentielle kunder (vi betaler for at de bliver rigere)

Det er derfor nogle banditter kan leve af spyware og
sælge oplysningerne videre,media industrien er ved at overtage www,ingen fildeling/antipirat grupper der
får gennemtrufet love verden over om at internet udbydere skal spionerer på deres kunder for at tjekke
om de opfører sig ordentlig,plade/musik/film industrien
har efterhånden den største magt på www(penge er magt spionerer er penge)friheden er ved at gå fløjten på
www og microblød holder øje med hvad du har på din pc og
giver det videre til hvem som helst for mana.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-07 15:05

Citat
(vi betaler for at de bliver rigere)

Vi får ikke noget for alle de informationer de samler sammen,men vi giver dem ifo om vores vaner og gør
det meget lettere for dem af udnytte os.

Kommentar
Fra : Haps

Dato : 03-12-07 14:03

http://www.winamp.com

Mener også at den kan lave mp3.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-07 14:22

Kun i pro versionen
http://www.winamp.com/player/features
USD 19.95
En masse balade om hvem der ejer mp3 licensen,derfor
koster det i flere player's
Men aacPlus, AAC,
HE-AAC er meget bedre formater,meget bedre kvalitet alle
min musik filer er i AAC 320bit/r men fylder også derefter.

WMA lyder rimeligt i 64 bit/r og fylder ikke ret(transportabel) meget
egnet til ikke audiophile nørder.