/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad er det jeg skal gøre
Fra : Surf
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 01-12-07 23:37

Hvad er det jeg skal gøre her

Error Occurred While Processing Request
Error Diagnostic Information
An error occurred while attempting to establish a connection to the service.

The most likely cause of this problem is that the service is not currently running. You can use the 'Services' Control Panel to verify that the service is running and to restart it if necessary.

Windows NT error number 2 occurred

Ja hvad er det jeg skal gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:04

I hvilken forbindelse har du fået denne oplysning, gerne præcis beskrevet

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-12-07 00:05

enten snakker du til nogen der kender dig godt, ellers må du uddybe dit spørgsmål lidt mere.

kan kun komme frem til, at der er et netværk der muligvis ikke kører og skal genstartes.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 02-12-07 00:15

Ups undskyld

Når jeg skal ind på en side den her -> http://www.tv-guiden.dk/

fået jeg den førte nævte besked

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:19

Du kan ikke gøre noget, ikke et problem hos dig, jeg får samme besked så det måvære serveren der er problemer med, hvad med at gå ind og se tv oversigten på TV2 ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:20

Her kan du se hvad de forskellige kanaler sender: http://tv.tv2.dk/tvguide.php?portal

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-12-07 00:33

det er bare helt okay, tænkte nok du bare gemte på det vigtige hos dig selv
Mvh Bevi54