/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 filer
Fra : Goliath
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 01-12-07 23:26

Hej igen med jer.
Hvem er jer kan fortælle mig hvordan man kan få MP 3 filer over til almelige CD musik

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-12-07 23:30

brug f.eks. nero til at brænde det med - den laver det automatisk om til alm. cd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-07 23:30

Hvis du har Nero, kan du bruge dette program

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-07 23:30

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 01-12-07 23:33

Hej.
Jeg har det på en DVD,og jeg har prøvet på Nero,JEG kunne ikke få det til at virke

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 01-12-07 23:52

Du kan også bare bruge Windows Media Player. Den er nem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-07 23:58

Enig med fotowig Windows MediaPlayer kan nemt gøre det, åben din dvd med WMP og opret en brændeliste, bræd så en lyd cd, hvis ikke du har to drev, en til dvd og en til cd brænding, så skal du først have mp3 filerne over på computeren, også med MediaPlayer, brug funktionen rip cd, bagefter kan du hente filerne ind på en afspilningsliste og brænde listen, vil du have mere udførlig forklaring, så sørg mere præcis hvad det er som er svært

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 02-12-07 00:00

Hej fotowig.
Det har jeg også prøvet,den kommer bare frem med at det er forkert fil format.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-12-07 00:04

Er du sikker på at det er MP3, og ikke et et underligt format de ligger i?

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 02-12-07 00:05

Hej med jer alle sammen, jeg siger tak for hjælpen i dag.
Nu vil jeg gå i seng kan i sove godt alle sammen, vi skrives samme i morgen.

Hilsen Goliath.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:09

Sov godt hvis det er mp3 filer så skal vi nok få brændt en lyd cd

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 02-12-07 07:41

Hej o.v.n.
Der står MP3.og da jeg satte DVD i kunne jeg ikke bare som jeg plejer at rip den.Men den DVD jeg har, er en kammerat der ved en fejltagelse kom til at lave den som MP3

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 02-12-07 07:54

Du skal IKKE rippe noget som helst....

Du skal brænde et passende antal numre som MUSIK CD.....

En hel DVD som mp3 kan jo ikke være på en cd og du kan IKKE lave en musik DVD.....

Så lav CDerne med ca. 15 numre af gangen..

Har du Nero "trække"r du bare det antal numre over i biblioteket der er plads til på CDen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-07 07:57

NEMMESTE løsning....

Læg hele DVDen på din harddisk
Start NERO
Sørg for den står til CD og IKKE DVD
Tryk på MUSIK CD
Træk de numre over du vil have på CDen - stop når der ikke er mere plads..
Brænd....

Dette gentager du med flere CDer....

Godkendelse af svar
Fra : Goliath

Dato : 02-12-07 09:41

Tak for svaret refi.

Også tak til jer alle jer der ville hjælpe mig.

PS: Og i må alle have en god jul og et godt nytår.

MVH Goliath.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-07 09:52

Selv tak....