/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
login box
Fra : Erling_nielsen
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 01-12-07 20:58

Hejsa.
Jeg har en hjemmeside, hvor man skal bruge brugernavn og adgangskode
(.hhtaccess og htpasswd ) til et par af siderne.
Nu har jeg så erfaret at min lillebror ikke kan komme ind på siderne, den boks hvor han skal skrive brugernavn og adgangskode popper ikke op, men han
går direkte ind på "fejlsiden" når han bruger IE. Så prøvede jeg at
installere firefox på hans pc, og der virkede det som det skulle. Nogen der kan fortælle
hvorfor den ikke popper op i IE.

Venlig hilsen
Erling Nielsen
www.eahn.dk

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-12-07 21:20

Jeg benytter IE 6.0 og hvis jeg forsøger at komme ind på punkterne: Slægtssidernr og Fotoalbum fremkommer login-box uden problemer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-07 21:36

Ja, det virker fint på IE 7.
Der må være en blokering i hans IE

Kommentar
Fra : Aussi

Dato : 24-12-07 12:16

Du kunne forsøgsvis fjerne Internet Explorer fra PC'en
(start/kontrolpanel/"Tilføj eller fjern programmer"),
og geninstallere den efter genstart.
Du skal muligvis bruge din org. CD.

/Aussi ønsker en rigtig God Jul