/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bluetooth
Fra : lillerus
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 01-12-07 20:57

jeg har fået en såkaldt bluetooth dongle, men aner ikke hvordan den skal bruges,er de en der kan henvise til en side hvor jeg eventuelt kan læse om dette?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 21:22
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 21:26
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 21:27
Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-12-07 21:37

En bluetooth dongle bruges ofte til at sætte i USB stikket på din PC og så kan du overføre f.eks. musik eller andet til og fra din mobil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-07 22:59

Det bør være nemt for dig at bruge bluetooth til at forbinde computer og for eksempel en mobiltelefon, sæt din nye dims i en USB stik på computeren, efter nogel sekunder har computeren fundet og installeret en drivet til donglen, nu skal du aktivere bluetooth på telefonen og starte enten forbindelse eller synkronisering, afhængdig af hvilken telefon du har, forbindelsen er radio signaler og er en del hurtigere end infrarød som blev brugt på tidligere modeller, du skal også have noget software installeret på computeren, for at bruge forbindelsen, har du en Nokia hentes PC Suite gratis her: http://www.nokia.dk/support/software/pcsuite.php andre telefoner har lignende programmer eller der er måske noget på en cd som fulgte med bluetooth donglen

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 01-12-07 23:32

jeg vil gerne takke alle for de meget venlige svar det er er jo ikke så nemt for en gammel mand at følge med med alt det nye der sker men jeg gør hvad jeg kan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 00:02

Du er ikke ældre end du føler dig alle kan lære så længe vi lever, følg med og vær optimistisk, så er alder kun noget med tallene i din person nummer