/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedometer (cykelcomputer)
Fra : Svendsen2003
Vist : 403 gange
80 point
Dato : 11-02-03 16:40

jeg ville lige høre hvad der ville være bedst at bruge da jeg har tænkt mig at få sat en computer på min jog med ledning eller trådløs ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-03 17:13

Du har sat spørgsmålet under knallert - så hvis det er til en knallert vil jeg anbefale ledning så knallertens tænding ikke forstyrrer.
Emesen.

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 11-02-03 18:37

det er helt sikkert lednig du skal bruge det er der mere effekt i det vider mere præcist

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 11-02-03 18:37

det er helt sikkert lednig du skal bruge det er der mere effekt i det viser mere præcist

Kommentar
Fra : Svendsen2003

Dato : 11-02-03 18:50

okay mange tak

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 14-03-03 10:24

ledningen er mest præcis, men så kan man selvfølgelig lave hærværk på og klippeledningen....
det er en vurderingssag....