/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Hvorfor Hjælp....
Fra : sinthe
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 01-12-07 17:21

jeg har et spørgsmål her. som jeg har lidt svært med at svare på.

hvorfor begyndte spanien i sin tid, at immigrere til usa. hvad var grunden til at de hellere ville bo der.
og kan i evt. give mig en internet side. hvor jeg kan læse det.

tak

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-12-07 17:23
Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 01-12-07 17:25

hjalp ikke... skulle finde ud af hvorfor de illegale immigranter tog til usa.
undskyld

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-07 17:28
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-07 17:29
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-12-07 17:29

- mener du fra Mexico til USA, det der sker her og nu?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 01-12-07 17:35

Førhen var USA, det forjættede land, med masser af arbejde, mange emigrerede dertil, også danskere

Mange flygtede også dertil, pga krige i hjemlandende

Godkendelse af svar
Fra : sinthe

Dato : 01-12-07 17:38

Tak for svaret Nordsted1.

lige hvad jeg havde brug for... selvom det skulle være mere bredt... men kan bruge det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-07 17:41

Vel af samme grund som alle andre.
Fattigdom og lovning på egne jordstykker eller garanteret arbejde, nogle måske endda religiøs forfølgelse.

Og selvfølgelig en del kriminelle der følte jorden brænde under sig eller så nye muligheder for gevinst i det nye land.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-12-07 17:45

http://museumvictoria.com.au/origins/history.aspx?id=57

- det er godt nok ikke USA, der var de i forvejen...

God weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-07 19:37

Citat
hvorfor begyndte spanien i sin tid, at immigrere til usa

Spørgsmålet går på Spanien stouenberg, og Spanien er IKKE Mexico. Men det er åbenbart for svært stof LOOL Idiot