/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SHG note 8666 driver
Fra : speed210
Vist : 1119 gange
100 point
Dato : 01-12-07 14:04

min kamerat har købt en shg note 8666 men vi kan ikke finde nogle driver til Wlan det er en demo pc uden driver cd det er lidt dårligt af shg så er der nogen der kan hjælpe med det den siger også den vil have PCI driver

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-12-07 16:25

Det bliver extremt svært at hjælpe ud fra de meget sparsomme oplysninger!

Spørg lige SHG hvilken maskine det rent faktisk er!

SHG producerer jo ikke selv maskinerne, men 'klistrer' bare deres navn og logo på en standard maskine af et eller andet navn!

Ellers må du skrive alt hvad der står på maskinen hér. (som regel i bunden, f.eks producentnavn og lign.)

/Torben

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-12-07 17:14
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-12-07 17:28
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-07 19:25

Prøv at hent (EVEREST Free Edition 2.20) og
tjek hvad hvad hardware den indeholder og
gå så ind på hardware producenternes hjemmesider
og se om du kan finde drivere til hardware komponenterne.

http://manse9933.dk/un_sider/html/driver_downloade.htm#Hardware_info_software

Altså vis du kan komme ind i pc'en og installerer
programmet f.eks. med en mory stik/drive.
Du kan også lægge info her ind så kan
vi jo se om vi kan hjælpe dig,se screen shot om
kopiering.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 19:26

memory stick

hvad hvad

Kommentar
Fra : speed210

Dato : 02-12-07 11:09

Tak for alle svar .Han ringede over til shg de sagde de ville sende et link til ham men nej der kom ikke noget den kører xp pro 1,73 1gb ram trådløs net inbygget jeg har søgt og søgt driver til w lan man jeg har en fujtsi simens7600 laptop der passer de fleste driver fra så som skærm lyd grafikkort og chipset men ikke wlan

Godkendelse af svar
Fra : speed210

Dato : 16-12-07 17:04

Tak for svaret Manse9933.