/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Manglende driver
Fra : Philips74
Vist : 419 gange
20 point
Dato : 30-11-07 23:53

Hej.
Jeg har fået en gammel Compaq Presario 5240 som skal sælges, det eneste problem der er med den er jeg IKKE kan få den på nettet, jeg har installeret et netkort men mangler en DRIVERtil dette netkort. I enhedshåndtering er der et (!) ud for PCI Serial Controller(Andre enheder)
Et nyt netkort koster vel omkring det samme som computeren er værd.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Hilsen Niels

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 30-11-07 23:56

Vil det sige den kører med Win 98 og en cpu på træls langsom.
Og den skal sælges?
50Kr. bydes

Godkendelse af svar
Fra : Philips74

Dato : 01-12-07 00:47

Tak for svaret Teil.
50 kr. er det højeste bud indtil videre.