/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Medion fingeraftrykssensor
Fra : Henrik7500
Vist : 622 gange
60 point
Dato : 30-11-07 20:01

Hej jeg har for noget tid siden købt en Medion fingeraftrykssensor i Aldi men jeg har fået min driver cd væk og jeg kan ikke finde driveren inde på deres side jeg har snakket med dem i telefonen men de kunne ikke hjælpe så nu håber jeg der er en herinde der har en magen til (md85264) den bruger et program ved navn omnipass som også er på den cd der var med jeg håber der er en der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-11-07 20:31

Udbyderen af hardwaren skal da kunne give drivere til deres produkter, ikke ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-11-07 20:33

Nej , De skal bare levere en med produktet, eller dokumentation nok til at man selv kan lave en.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-11-07 20:41

Selv lave en driver ?
Det er der vist ikke mange mennesker der kan....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 21:06

Hej Henrik!
Jeg har den samme fingeraftryksscanner, og disken til den.
Jeg skal lige finde den frem, så pakker jeg et kopi af disken, og lægger et link til den her i tråden, så luk den ikke før du har fået linket!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-11-07 21:08

http://www.medion.dk/
Se under drivere og opdateringer.
Hvis en cd med driver er defekt kan de levere en ny.
Normalt er de meget hjælpsomme på Medion,
prøv igen.
Skriv til dem.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 30-11-07 21:30

severino Det lyder kanon

Teil Jeg har prøvet to gange den ene gang ville de ringe tilbage men det gjore de ikke og idag fik jeg svaret at de ikke har den mere og de kunne kun fremskaffe en ny cd med en pris på 299kr

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 22:16

Så Henrik, så kan du hente den her:
http://www.4shared.com/dir/1636720/39819321/sharing.html
Den er pakket i RAR format, jeg håber at du kan klare det, ellers må jeg pakke det i ZIP.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 22:18

Se lige på de andre julepakker, om der er noget du kan bruge!

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 30-11-07 22:22

Super tak
Men den virker ikke i vista

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 22:25

Den er fremstillet til XP, da den kom frem. Det var før at MS kom med det skodsystem til VISTA.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 30-11-07 22:30

Ja det er jo det men hvis jeg finder en løsning skriver jeg lige

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 22:45

Medion er jo et tysk mærke, så prøv at se her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=md85264&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Her nævnes noget om VISTA

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-07 22:52
Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 30-11-07 23:11

Jeg har fundet en driver der virker ny mangler jeg bare et program

Annuller spørgsmålet
Fra : Henrik7500

Dato : 27-01-08 20:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål