/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kalender program i Win. Vista
Fra : Bolbroe1721
Vist : 1155 gange
20 point
Dato : 30-11-07 13:34

Når man køber Windows vista pakken (eller når man køber en computer hvor Vista er installeret) har jeg hørt at der skulle være et program hvor man kunne designe sin egen års kalender?

Er der nogen der kan bekræfte dette eller er det i office pakken man kan dette? (i givet fald hvilken office pakke, og program?)

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 30-11-07 14:33

Er det mon Works du tænker på?
Der er da en kalender.

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 30-11-07 14:40

Hmm.. Nej! Desværre, ikke det jeg tænker på
Ved at man kan lave sin egen års kalender i publisher, men mener også jeg har set man kan gøre det i et af de standard programmer som følger med Windows Vista.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-11-07 14:55
Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 30-11-07 17:11

Ikke lige det jeg tænkte på. Det er et program som ligger skulle ligge på vista ved installation hvor der er mulighed for at lave kalenderen med egne billeder.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-07 21:29

Der er kalender i min Vista og den hedder pudsigt nok Windows Kalender.
Jeg bruger den ikke fordi den er alt for simpel.

http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/features/details/calendar.mspx

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 30-11-07 21:38

Ved godt der er en alm. kalender der kan anvendes, men det jeg søger er et program (i windows vista, eller office pakken, hvis jeg husker galt) hvor der er mulighed for at designe sin egen kalender (med billeder og andet) som kan udskrives og bruges som alm. kalender

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 01-12-07 20:14

hej med dig

i min word som er 2003
findes der i skabeloner
det der hedder --guiden kalender--
når man klikke på den kan man 'designe' sin egen kalender

mon det er det du tænker på ??

Oprette en kalender...
1-Klik på Ny i menuen Filer.
2-Klik på På denne computer under Skabeloner i opgaveruden Nyt dokument.
3-Klik på fanen Andre dokumenter.
4-Dobbeltklik på Guiden Kalender.
Hvis du ikke kan se guiden i dialogboksen Skabeloner, er du muligvis nødt til at installere den.
5-Følg vejledningen i guiden.
Bemærk! Du kan finde flere skabeloner og guider på webstedet for Microsoft Office Online.

hilsen
MissBe

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 01-12-07 20:24

i outlook
er der også mulighed for at
udskrive tomme kalender sider

1-Filer
2-Udskriv
3- VÆLG OPSÆTNING: dag, uge, måned etc.

Kommentar
Fra : UHA

Dato : 04-01-08 18:32

Hej med dig
jeg ved ikke om det er det du mener med prøv om du kan bruge det
http://www.hvornaar.dk/
Hilsen UHA