/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Åbning af winduer og menuer
Fra : bjarnebr
Vist : 522 gange
300 point
Dato : 30-11-07 11:49

Jeg har internet eksplorer 7 og jeg har tidligere spurgt i streng: http://www.kandu.dk/Spg103409.aspx, dengang formaterede jeg harddisken og installerede alt igen og så forsvandt problemet, men nu er det kommet igen, når jeg går på nettet åbner siderne i "normalt Windue" og hvis jeg maksimerer det eller trækker det op til fuld skærm, eller hvis jeg trykker F11 og så lukker siden og åbner den igen åbner den igen som "normalt windue", men hvis jeg åbner en anden side mens jeg er på nettet åbner den i fuld skærm, samtidig har jeg fået det problem at menuerne åbner i den kort version, og så må jeg klikke på pilen nedad for at se hele menuen, det mærkelige er at det kun er når jeg er på nettet, problemet optræder ikke i office programmerne og heller ikke i Outlook.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-11-07 15:56

systemgendan til før problemet opstod

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 150 point
Dato : 30-11-07 15:58

Vinduer maksimeret:
Højreklik på Ikon til program på skrivebor, proceslinie eller i Start. > Vælg egenskaber > Genvej (Faneblad 2) > Kør Maksimeret > Tryk Anvend.
PS Du skal have lukket alle andre vinduer imedens.
Du kan også højreklikke øverst i vinduet og vælge tilpas størrelse. Træk det ud i en passende størrelse med "krydset" og luk.
Den næste side åbner så i den samme størrelse. Dog minus nogle sider lavet i Macromedia, hvor ejeren har bestemt størrelsen på forhånd.

http://www.it-svar.dk/doctor/thread.aspx?id=135219

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-11-07 19:29

Hej troldenesdhb
Det hjalp når jeg åbner min startside, men hvad med mine ca. 200 ?bogmærker

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-12-07 10:26

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig?
Når jeg klikker på ikonet "Internet Eksplorer" åbner winduet maksimeret, men i min startmenu har jeg også alle mine favoritter (bogmærker), og når jeg åbner en af dem åbner de som en normalt windue, hvordan ændrer jeg det så ALLE winduerne åbner maksimeret?
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 04-12-07 08:09

Siden eksisterer ikke

Den side du søger, eksisterer ikke.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-12-07 10:44

Citat
Siden eksisterer ikke

Den side du søger, eksisterer ikke.

Hvad mener du?
Jeg leder ikke efter en side.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 11-12-07 23:15

Tak for svaret troldenesdhb, jeg afslutter tråden med at tildele pointne til dig, selv om dit svar kun delvist løste mit problem.
Jeg har ikke nogen ikoner på skrivebordet, men jeg højreklikkede på ikonet i startmenuen under alle programmer og gjorde som du skrev, det hjalp på min startside, men jeg har også alle mine favoritter stående i startmenuen, og når jeg højreklikker på en af dem kan jeg ikke gøre som du skriver, det er jeg meget utilfreds med. Jeg har på alle måder ledt efter en måde at indstille hvordan mine favoritter skal åbne, uden at finde noget sted hvor jeg kan definere dette.
mvh
Bjarnebr