/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Til jeb3
Fra : classic26
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 30-11-07 10:53

så får du 100 til at stive dig af på
god rengøring

Håber da ikke det var alvorligt det med "det stive"

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-07 11:07

Jo såmænd så. 3 hvirvler med kiler og skruer, så har måtte bede familie om deres bedste småkager. Lillesøster, kommer med brunekager og pebernødder, svigermor med kringler, storesøster med kokoskranse og jødekager, min søn og datter på 14 og 16 laver fedtebrød og norske klejner.

Så intet er så skidt det ikke er godt for noget

Alt julebag kommer bare af sig selv i år.

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 30-11-07 11:13

Puh ha...Held og lykke med det dog, og rigtig god bedring når du når så langt.

Gå du bare til "makronerne",,, sikke foer!