/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
tilpasning af flash i webbrows
Fra : james25
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 30-11-07 00:10

Hey !

Jeg har lavet en side i flash macromedia 8, som har størelsen 1280 px og 1024 px.
Det passer naturligvis ikke lige godt til alle andres internet instillinger. Men mener at have stødt på nogle flash sider der indordner sig efter den besøgenes instillinger. Er det rigtigt og er der nogle der kender måden at få lavet en sådan automatisering på ens egen flash side ?

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 30-11-07 00:34

Har du en MOVIE kanal, eller vil du ? vare være sikkert på at blive set.
Tænk på den der ikke har den opløsning, de ser ½ skærm.

SÆT den til % procenter og ikke pixels, så burde den tilpasse sig.

Accepteret svar
Fra : PerOlof

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-07 13:30

Sæt til 100% i Publish settings og no scale for bibeholde proportioner

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 30-11-07 18:20

Tak for svaret PerOlof.

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 30-11-07 23:28

Tak selv for point

Kommentar
Fra : james25

Dato : 17-12-07 17:45

Nu troede jeg lige at jeg havde løst mit problem. Men nej ! Min hjemmeside tilpasser sig stadig optimalt ved forskellige opløsninger. Det er faktisk sådan at hvis skærmopløsningen er for lille så kommer der scolls og gæsten har ikke mulighed for at se hele hjemmsiden....
Npgle løsninger ?!