/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ideer til 16 års fødselsdag
Fra : hyggemor
Vist : 5601 gange
50 point
Dato : 29-11-07 20:03

Sidder her og er fuldstændigt tom for ideer.

Sønnen bliver 16 år i næste måned og han ville gerne sammen med en lille flok (10 stk) lave "noget" bare det ikke er som alle andre gør (bowling, bio).

Julemåneden er jo dyr i forvejen, så det skal selvfølgelig ikke være alt for dyrt. Han er ikke interesseret i at holde fest og er heller ikke typen der drikker (endnu).

Det skal foregå på Sjælland.

Nogle ideer?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-11-07 20:28

ud og køre gocart. det er hammerfedt. og der er mange indendørs baner rundt omkring i landet.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-11-07 20:31

Tag han med til en luder.Det vil garanteret gøre lykke.
alimak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-07 20:32

Citat
Han er ikke interesseret i at holde fest

Lyder til at være en fyr der sætter pris på et hyggeligt samvær
med familie og venner.
Så - en hjemmeaften med god mad og drikke. Program - hvad der
falder jeg ind, lad knægten være hovedpersonen.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 29-11-07 20:54

Citat
ud og køre gocart. det er hammerfedt. og der er mange indendørs baner rundt omkring i landet.
Jepper, men det koster kr. 190,00 pr. deltager for 15 min. hva så bagefter... så skal der ske meget og mer'pris. Det kunne være sjovt, meen for dyrt.

Citat
Lyder til at være en fyr der sætter pris på et hyggeligt samvær
med familie og venner.
Grunden til at han ikke vil feste er at der er en stor nytårsaften i sigte og han er først lige begyndt at snuse til spiritus. Har spurgt omkring en rigtig hyggeaften med venner, men det er ikke interessant.

Han er flittig med at spille på pc, hvor han sammen med andre spiller CS og også gerne en hel weekend, hvor de samles - men det er heller ikke interessant. Der skal ske noget - siger han

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 29-11-07 21:14

Paintball??

tillykke med føs'dagen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-07 21:20

River Rafting på Gudenåen?

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 29-11-07 21:36

Citat
Paintball??
Kræver at man er fyldt 16 år.

Er blevet lidt lun på Human Football - måske, kr. 1245,- for 1 time (maks. 10 pers.) tja.

Citat
River Rafting på Gudenåen?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 29-11-07 22:12

Prøv at søge på "Rapelling". Der er flere, der tilbyder det. det er hammersejt og udfordrende for en 16 årig, og ikke farligt når det sker under ordnede forhold. -Kender desværre ikke priser..
Go´dag.(tillykke)

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 29-11-07 22:28

Prøv www.sjovide.dk - der er mange muligheder.....
Eller prøv at kontakte webmaster på http://www.geocaching.dk/index.asp - han kan sætte dig i forbindelse med nogen der kan instruere i geocaching - skattejagt for voksne.....

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 29-11-07 23:07

gaab hvor er det svært. Det gode ideer alle er kommet med. Udendørs bliver det jo nok ikke - det er allerede for koldt til mange ting.

Jeg har valgt at give Nordsted1 point idet det var hende der bragte mig på ideen med Human Football som er godkendt af sønniken (da jeg søgte efter paintball).

Men jeg takker for jeres opmærksomhed og jeres gode ideer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-07 23:40

Ha en god fødselsdag med knægten.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 30-11-07 06:23

Mor jer godt.....

PS. der findes ikke dårligt vejr - men masser af forkert påklædning.......
(sagde han, og krøb tættere til brændeovnen )